credius.ro

Citibank intra pe piata de retail din Romania

14 octombrie 2009

Ca o consecinta fireasca a reusitei de a construi o divizie de succes in domeniul serviciilor si produselor bancare destinate persoanelor juridice, Citibank Romania lanseaza oficial, incepand de azi, oferta completa de produse si servicii adresate persoanelor fizice. Oferta de retail banking include Citibank Online (Internet banking) si CitiPhone Banking (tranzactii bancare prin telefon), disponibile 24/7 tuturor clientilor care detin un cont curent la Citibank Romania. Odata cu lansarea noii linii de produse, Citibank a inaugurat si doua noi agentii in Bucuresti, numarul total de agentii din capitala ajungand astfel la 7.

Cu aceasta ocazie, Citibank lanseaza si Serviciile Citigold, serviciul bancar premium adresat clientilor cu venituri mari. Citigold inglobeaza atat o serie de produse prin intermediul carora clientii isi pot creste sau proteja resursele financiare, cat si o gama extinsa de privilegii adecvate stilului lor de viata.

"Lansarea retail banking-ului in Romania face parte din strategia noastra globala de a avea un model de afaceri care plaseaza clientul in centrul atentiei noastre. imbinam in fiecare produs si in fiecare regiune potentialul existent in pietele emergente cu caracterul global, continuand sa ne concentram pe inovatie pentru a sustine avantajul competitiv", a declarat Sanjeeb Chaudhuri Director Regional Retail pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA). “Avem incredere in succesul noilor servicii rezultate in urma unei experiente de peste 200 de ani. Citibank a ajuns in prezent sa deserveasca peste 200 de milioane de clienti in mai mult de 100 de tari", a adaugat Chaudhuri.

Oportunitatea de diversificare a ofertei Citibank in Romania a aparut ca o consecinta naturala a intentiei bancii de a-si consolida pozitia de jucator important in sistemul bancar romanesc. Lansarea acestei noi oferte, ca raspuns la cerintele clientilor, constituie un pas important in aceasta directie. "Dupa 13 ani de prezenta pe piata din Romania, perioada in care am construit parteneriate de succes cu clientii nostri din segmentul corporate, noua noastra oferta de produse si servicii vine in intampinarea asteptarilor persoanelor fizice. Aceasta lansare ne consolideaza pozitia ca una dintre cele mai bine capitalizate banci din Romania,” a subliniat Shahmir Khaliq, Presedinte Citibank Europe plc, Dublin – Sucursala Romania. “Prin lansarea unei oferte complete de retail banking, deschiderea de noi agentii si lansarea serviciilor bancare prin internet si telefon care permit efectuarea de operatiuni 24/7, indiferent de locatie, ne propunem sa construim o relatie deschisa si accesibila cu clientii nostri. Citibank, in calitate de jucator global pe pietele financiare, isi va folosi expertiza vasta pentru a dezvolta produse si servicii la cele mai inalte standarde, in conformitate cu traditia bancii", a asigurat Khaliq.

Reprezentantii bancii au declarat ca decizia de diversificare a ofertei catre clienti a fost fundamentata pe o serie de studii legate de ofertele existente pe piata, corelate cu cererea clientilor. “Desi exista un numar mare de institutii bancare pe piata romaneasca, noi credem ca exista suficient loc de imbunatatire a calitatii serviciilor si produselor bancare. Eforturile noastre se vor indrepta spre a ne diferentia pe piata, oferindu-le clientilor nostri modalitati simple de a accesa 24/7 servicii bancare, prin intermediul unei game inovative de produse la un pret scazut, punandu-le astfel la dispozitie o experienta bancara superioara” a declarat Kumar Ramachandran, Director Departament Persoane Fizice. “Clientii nostri ar trebui sa se concentreze asupra dezvoltarii propriei cariere si a vietii personale, fara sa isi faca probleme in legatura cu operatiunile bancare. Aceasta reprezinta esenta brandului nostru” a sublinat Ramachandran.

Serviciile de Wealth Management, reprezinta o componenta de baza a ofertei de retail,     adresandu-se clientilor Citigold, care au la dispozitie o suma mai mare de 50,000 USD pentru investitii. "Cheia cresterii pe termen lung a unei sume investite de catre client o reprezinta diversificarea gamelor de produse si a zonelor geografice in care se plaseaza investitiile. Din acest motiv, Citigold depaseste sfera traditionala a depozitelor bancare, oferind clientilor si o gama de produse de investitii si de asigurare”, a spus Ioana Curtali Director Departament Wealth Management Citibank Romania. „Dincolo de diversitatea produselor, scopul nostru este de a oferi clientilor Citigold o experienta bancara unica, constand in comisioane zero pentru tranzactii, precum si o serie de privilegii legate de calatorii, divertisment, cumparaturi si alte modalitati de petrecere a timpului liber", a  adaugat Curtali.

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro