credius.ro

Zanul se desparte de Banca Transilvania in ianuarie 2009

18 decembrie 2008

Criza financiara l-a fortat pe directorul general adjunct al Bancii Transilvania, Ionut Patrahau, sa-si amane plecarea anuntata pentru luna octombrie. "Am decis sa raman alaturi de colegii mei in cea mai grea perioada. Octombrie a fost cea mai grea luna pe care am vazut-o in sistemul bancar romanesc, asa ca ar fi fost cel mai nepotrivit moment pentru a parasi banca", ne-a precizat Ionut Patrahau, considerat de colegii de la Banca Transilvania ca fiind un adevarat "Zan" pentru institutia de credit. Despartirea de banca de la Cluj se va produce la finalul lunii ianuarie 2009, cand domnia sa va incepe un nou drum profesional in domeniul consultantei. "Am spus in mai multe randuri ca nu sunt un bancher. M-am simtit exceptional toata aceasta perioada petrecuta la conducerea executiva a Bancii Transilvania. Prin proiectul Banca nr. 1 pentru IMM-uri am evidentiat intotdeauna importanta spiritului antreprenorial. Iata ca a venit momentul sa trec in cealalta tabara, a oamenilor de afaceri. Am ales sa construiesc un business personal in domeniul consultantei", ne-a declarat Patrahau, imediat dupa anuntul oficial facut de biroul de presa al Bancii Transilvania in vara lui 2008.

Ionut Patrahau s-a alaturat echipei Bancii Transilvania din anul 2002, ca vicepresedinte, ulterior devenind director general adjunct. A venit la Cluj impreuna cu Robert Rekkers de la ABN AMRO Bank. Prin activitatea sa, Ionut Patrahau a asigurat conexiunea necesara intre conducerea administrativa si cea executiva, in vederea realizarii planurilor strategice concepute de Consiliul de Administratie. Atributiile sale s-au axat in special pe coordonarea directa a sectorului corporate & IMM al bancii, Divizia de Dezvoltare Vanzari si Suport Agentii, precum si a Diviziei Pentru Medici. Promotor al strategiei bancii de a deveni Banca Nr. 1 pentru IMM-uri, Ionut Patrahau a imprimat, din acest punct de vedere, un ritm accelerat de sustinere a spiritului antreprenorial local. O parte importanta a acestui proiect a fost lansarea, la fiecare 3 luni, a cate unui produs dedicat IMM-urilor. Pentru aceasta s-au adus in echipa peste 400 de angajati, dedicati colaborarii cu cei care au nevoie de credite si consultanta financiara pentru a incepe sau pentru a dezvolta o afacere. Printre principalele realizari pe liniile de business pe care le-a coordonat se numara cresterea numarului de clienti corporate & IMM, la peste 100.000.

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro