Zanul a intiparit Banca Transilvania in mintea romanilor

Zanul a intiparit Banca Transilvania in mintea romanilor

Banca Transilvania se afla pe pozitia a 6-a in Topul brandurilor romanesti cu notorietate ridicata („High Impact Brands”) si pe locul 4 in clasamentul realizat la categoria Banci – Asigurari, conform unui studiu realizat de Synovate, in exclusivitate pentru revista BIZ. Sursa indicata a mai publicat, cu aceeasi ocazie, un top general al celor mai

Banca Transilvania se afla pe pozitia a 6-a in Topul brandurilor romanesti cu notorietate ridicata („High Impact Brands”) si pe locul 4 in clasamentul realizat la categoria Banci – Asigurari, conform unui studiu realizat de Synovate, in exclusivitate pentru revista BIZ. Sursa indicata a mai publicat, cu aceeasi ocazie, un top general al celor mai cunoscute 50 de branduri – romanesti si straine – printre care se numara si Banca Transilvania®.

Esantionul cercetarii a cuprins 100 mii de persoane, cu varste cuprinse intre 18 si 54 de ani, provenind din toate categoriile sociale si din mediul urban. Studiul, realizat in perioada aprilie – mai a.c., s-a bazat pe cercetare calitativa si cantitativa. Pentru topul brandurilor s-a tinut cont de urmatoarele criterii: primul brand mentionat, respeciv marci mentionate spontan – fara a tine cont de categoria / domeniul de activitate si de folosirea / nefolosirea acestora.

„Ne bucura aceste rezultate deoarece brandul BT este construit prin efortul sustinut al unei echipe formate din aproape 6.500 de angajati. Suntem cea mai mare institutie bancara cu un capital majoritar romanesc, iar brandul ne-a adus un important capital de imagine si de simpatie, precum si clienti, angajati, parteneri de afaceri si avantaje competitive”, precizeaza Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania, intr-un comunicat de presa remis de institutia de credit.

Banca Transilvania – Banca Oamenilor Intreprinzatori

BT este (re)cunoscută pe piata ca fiind Banca Oamenilor Intreprinzatori si a devenit in timp o companie foarte vizibila – din toate punctele de vedere: cu identitate de corporatie bine definita, standarde & standardizare, rezultate financiare remarcabile, peste 520 de unitati localizate in toate zonele importante din tara, oferta pentru segmente diferite de clienti, prezenta atractiva on-line etc. Banca Transilvania s-a impus prin sustinerea spiritului antreprenorial romanesc, de multe ori fiind deschizatoare de drumuri, datorita dinamismului si “ambitiei proiectelor”. Banca Transilvania inseamna credibilitate, rapiditate, spirit de echipa, idei, energie si, foarte important, (a face lucrurile cu) suflet.

BT – de la marci comerciale, „la Zan”

Arhitectura de brand a Bancii Transilvania cuprinde si alte marci comerciale, cum sunt cele ale subsidiarelor Grupului Financiar BANCA TRANSILVANIA: BT Asset Management S.A.I. S.A., BT Direct, BT Investments, BT Leasing, BT Securities sau BT Aegon. De asemenea, sunt produse si servicii care poarta marca „BT”: BT 24 – Internet Banking, BT Ultra – Home Banking etc.

Notorietatea brandului BT a determinat banca sa construiasca in timp o intreaga “familie de branduri”, lansand pe piata si alte marci de impact, cum sunt: BT Cafè™ – prima cafenea bancara din Romania; Academia BT™ – centru intern de informare si formare profesionala, precum si de integrare in organizatie a noilor angajati; BT Golf Cup™ – turneu de golf organizat anual, ajuns la cea de a 6-a editie; Clujul Are Suflet – fundatie a carei activitate este dedicata tinerilor cu varste intre 14 si 20 de ani, care provin din familii defavorizate si din centre de plasament. O altă marca de notorietate este Clubul Intreprinzatorului Roman, prin intermediul caruia BT ofera segmentului de afaceri suport, consultanta si un program de networking pentru cei aproape 10.000 de membri ai sai. Informatii despre aceste proiecte se pot afla accesand site-urile: www.bancatransilvania.ro, www.clujularesuflet.ro si www.btclub.ro.

"Cel mai cunoscut mijloc neconventional de promovare a produselor bancii si, implicit, a Bancii Transilvania, este personajul „Zanul”. Acesta s-a dovedit a fi o solutie perfecta la ceea ce Banca Transilvania si-a propus, adica sa „indeplineasca” dorintele micilor intreprinzatori. Datorita notorietatii acestui personaj, aria de influenta s-a diversificat si asupra segmentului de retail, dar si pentru alte tipuri de campanii, iar alegerea s-a dovedit a fi mai mult decat inspirata", se mai precizeaza in comunicatul de presa.

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos