Volksbank isi spala pacatele cu bucurii simple

Volksbank isi spala pacatele cu bucurii simple

Volksbank, probabil cea mai afectata banca din Romania in relatia cu proprii clienti ca urmare a problemelor ilustrate anul trecut de Ordonanta 50, incearca sa lase trecutul in urma, reinventandu-se printr-o campanie de imagine si repozitionandu-se strategic. "Volksbank se desparte complet de trecut", a subliniat Lucian Cojocaru, vicepresedintele bancii. De altfel, pe tot parcursul discursului

Volksbank, probabil cea mai afectata banca din Romania in relatia cu proprii clienti ca urmare a problemelor ilustrate anul trecut de Ordonanta 50, incearca sa lase trecutul in urma, reinventandu-se printr-o campanie de imagine si repozitionandu-se strategic. "Volksbank se desparte complet de trecut", a subliniat Lucian Cojocaru, vicepresedintele bancii. De altfel, pe tot parcursul discursului sustinut in fata jurnalistilor, oficialul Volksbank a facut referire la trecutul bancii ca o antiteza la viitorul institutiei de credit, incercand parca sa spuna ca "nu vom mai repeta greselile trecutului, am fost asa insa de acum inainte vom fi altfel". Cred ca o asemenea abordare se apropie cel mai mult de o atitudine corecta, prin care Volksbank isi poate schimba viitorul numai asumandu-si trecutul. Lucian Cojocaru a exemplificat cateva dintre practicile neortodoxe de care banca a uzitat in trecut pentru a aduce in prim-plan calitatile noilor produse. "Fiind destul de arsi cu trecutul nostru, vom evita capcanele de marketing. Am schimbat fundamental tot ce era in Volksbank pe palierul produselor. Lansam o oferta care pare rigida, dar corecta", a declarat vicepresedintele bancii.

Conform noii pozitionari, Volksbank se adreseaza in mod egal segmentului de retail si segmentului corporate oferind produse si servicii bancare simple, care ajuta in mod real clientii. "Oportunitatile oferite de piata, alaturi de punctele forte interne vor sustine dezvoltarea Volksbank pe cele doua directii de business. Pe zona de retail, Volksbank isi propune sa devina o banca de casa pentru clasa de mijloc. In sectorul companiilor, banca pune accent pe servicii oferite segmentului microintreprinderilor si IMM-urilor", a precizat Lucian Cojocaru. "In linie cu noua viziune de brand, produsele lansate acum de Volksbank sunt functionale, simple si usor de inteles. Nu promitem mai mult decat oferim si nu exageram. Suntem pur si simplu o resursa financiara la care oamenii apeleaza pentru a-si pune planurile in aplicare", a subliniat vicepresedintele Volksbank. Printre produsele lansate de Volksbank in linie cu noua abordare de business se numara planul de economii, creditul ipoteca Casa pentru achizitia de locuinte, cu varianta sa de refinantare, contul simplu si contul de salarii cu facilitate overdraft.

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos