UniCredit Tiriac vrea 45.000 de noi utilizatori de internet banking in 2011

UniCredit Tiriac vrea 45.000 de noi utilizatori de internet banking in 2011

Numarul utilizatorilor ai serviciului de Internet Banking al UniCredit Tiriac Bank a ajuns, la finalul anului 2010, la aproape 106.000, dintre care peste 99.000 sunt clienti retail (persoane fizice si IMM-uri), restul fiind clienti din randul companiilor mari. In randul clientilor corporate, gradul de penetrare al acestui serviciu este de 85%, pentru clientii IMM acest

Numarul utilizatorilor ai serviciului de Internet Banking al UniCredit Tiriac Bank a ajuns, la finalul anului 2010, la aproape 106.000, dintre care peste 99.000 sunt clienti retail (persoane fizice si IMM-uri), restul fiind clienti din randul companiilor mari. In randul clientilor corporate, gradul de penetrare al acestui serviciu este de 85%, pentru clientii IMM acest raport este de 70%, iar pentru clientii persoane fizice, de peste 15%. Oficialii UniCredit Tiriac Bank spun ca obiectivul pentru acest an vizeaza atingerea unu numar de 150.000 de utilizatori de internet banking. "Online Banking reprezinta unul dintre cele mai dinamice servicii oferite de banca noastra, deoarece este foarte important sa tinem cont de inovatiile tehnologice, pentru a le oferi clientilor cele mai bune solutii. Pentru 2011, dorim sa crestem cu 40% numarul total de utilizatori Online Banking si sa imbogatim oferta de produse bancare ce se ot achizitiona direct din aplicatie, fara sa mai fie necesara deplasarea in sucursala", a declarat Bogdan Spuza, Marketing & Segments Director in cadrul diviziei de Retail a UniCredit Tiriac Bank. Ca noutate absoluta, banca a optimizat serviciul de internet banking pentru utilizarea acestui pe telefonul mobil.

 

"Online Banking este aliatul clientilor nostri in lupta cu timpul. Astfel, prin intermediul unui computer sau al telefonului mobil cu acces la internet, clientii nostripot sa dispuna oricand de banii lor, cu maximum de siguranta si costuri cat mai avantajoase. Astfel, tranzactiile pot fichiar si cu 100% gratuite, daca vorbim de plati efectuate intre conturi UniCredit Tiriac Bank, si cu 50% reduse fata de casierie, daca sunt efectuate catre alte banci", subliniaza Doina Costache, Head of Multi Channel Management in cadrul diviziei de Retail a institutiei de credit.

 

Cum a evoluat piata de Internet Banking

Criza financiara s-a dovedit a fi un ajutor nesperat pentru piata autohtona de servicii de Internet Banking, anul 2009 consemnand cresteri importante pe acest segment pentru majoritatea bancilor din Romania. Studiul de piata "Topul bancilor pe piata de Internet Banking" prezinta amanunte despre portofoliile a 15 banci autohtone: BCR, BRD, Volksbank, UniCredit Tiriac Bank, Alpha Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, ING Bank, Bancpost, Garanti Bank, OTP Bank, Intesa Sanpaolo Bank, Millennium Bank, Bank of Cyprus si Libra Bank.

Materialul cuprinde detalii privind:
* Topul bancilor dupa numarul total de clienti si defalcat persoane fizice/persoane juridice, dupa numarul de tranzactii si dupa valoarea tranzactiilor efectuate;
* Evolutia portofoliilor de clienti din 2008 pana la finalul primului semestru din 2010;
* Evolutia numarului de tranzactii si a valorii tranzactiilor efectuate;
* Analiza si concluzii.

Pentru a accesa materialul "Topul bancilor pe piata de Internet Banking", disponibil contra cost, urmati instructiunile de aici.

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos