O albina alba pe un cerc rosu va fi noul logo al grupului austriac Erste Group din toamna lui 2012, iar aceasta imagine de brand va fi implementata si la BCR incepand de anul viitor. Schimbarea logoului Erste marcheaza mai bine de un deceniu de expansiune a austriecilor in Europa Centrala si de Est, cu tot cu integrarea tuturor subsidiarelor de pe opt piete.
Din considerente logistice schimbarea logoului actual - majuscula S rosu cu un banut deasupra care sugereaza o pusculita - se va face in doua valuri la nivelul intregii retele de peste 3.200 de unitati, fiind prevazuta sa se incheie in 2013. BCR, cu cele 668 de sucursale si agentii ale sale, va face parte din valul al doilea al operatiunii de rebranding.
BCR a mai cunoscut o schimbare de brand de amploare in toamna lui 2007, când austriecii au introdus propriul logo dupa privatizare, fara a renunta insa la numele bancii românesti.
Discutiile privind alegerea unui nou logo au inceput in prima parte a acestui an. Pe de-o parte, rebrandingul marcheaza finalizarea etapei de constructie a unui grup bancar regional sub managementul lui Andreas Treichl, care conduce Erste din 1997. Actualul mandat i se incheie in vara anului viitor.
"Albina a fost intotdeauna un simbol al economisirii, al generozitatii si al muncii asidue. Am ales albina si pentru a exprima faptul ca bancile de economii, la fel ca albinele, sunt un pilon puternic al cresterii economice, dar si al bunastarii clientilor si al intregii regiuni in care avem operatiuni", spune Andreas Treichl, arhitectul dezvoltarii Erste pe structura actuala cu aproape 17 milioane de clienti.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro