Un nou produs bancar pentru romanii cu bani

Un nou produs bancar pentru romanii cu bani

OTP Bank Romania a inaugurat, in data de 21 februarie 2008, serviciul de Private Banking. Potrivit unui comunicat de presa remis de banca, prima sucursala OTP Bank, care ofera acest tip de facilitati in Romania, este amplasata intr-o eleganta cladire din zona veche a centrului capitalei. Private Banking este un serviciu financiar de elita, adresat

OTP Bank Romania a inaugurat, in data de 21 februarie 2008, serviciul de Private Banking. Potrivit unui comunicat de presa remis de banca, prima sucursala OTP Bank, care ofera acest tip de facilitati in Romania, este amplasata intr-o eleganta cladire din zona veche a centrului capitalei. Private Banking este un serviciu financiar de elita, adresat clientilor care investesc prin intermediul OTP Bank Romania peste 50,000 EUR sau care încaseaza, într-un cont curent deschis, un venit lunar de minim 5,000 EUR.

La OTP Bank, Private Banking înseamna consiliere profesionala, solutii financiare adaptate apetentei la risc si nevoii de lichiditati a fiecarui client, precum si tranzactii personale prompte, în conditii de maxima confidentialitate. Oferta este flexibila si porneste de la premisa ca fiecare client din aceasta categorie este unic.

OTP Private Banking ofera un pachet de facilitati unui segment specific de clienti, care au nevoie de un plus de atentie, dedicatie si confidentialitate. Beneficiile aferente pachetului continua cu o oferta completa de produse bancare, acces facil de la distanta al contului prin orice mijloace – internet, telefon sau fax -, confidentialitate sporita a demersurilor bancare, prioritate în preluarea si analiza tuturor solicitarilor, inclusiv de creditare, conditii preferentiale pentru afacerile derulate prin intermediul companiilor detinute de clientii de Private Banking.

OTP Private Banking se axeaza, în primul rand, pe performanta fondurilor investite si, în al doilea rand, pe facilitarea tranzactiilor. Situatia financiara individuala a fiecarui client este revizuita periodic, întrucat prioritatile financiare ale acestora se pot modifica de-a lungul vietii, iar oferta de produse trebuie adaptata în acest sens. Întalnirile necesita o programare în prealabil, pentru a asigura un maxim de atentie si confidentialitate.

Serviciul OTP Private Banking a fost lansat in 1995 in Ungaria, iar in 2002 a fost repozitionat si a aparut pe piata cu o noua oferta, ceea ce a dublat numarul clientilor si a triplat activele. Astfel, OTP Private Banking a devenit liderul pietei ungare, cu 12.700 de clienti care detin active în valoare de aproximativ 1,6 miliarde EUR si cu o cota de piata estimata la aproximativ 35%.
 

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos