credius.ro

Un nou nume vrea in primele zece banci din Romania

12 martie 2007

"Misiunea si viziunea noastra raman neschimbate", a subliniat presedintele Finansbank, Tamer Ozatakul, la conferinta de presa prilejuita de initierea oficiala a procesului de rebranding la care va fi supusa banca din Turcia. "Nu suntem o banca noua, ci o noua valoare", a declarat oficialul bancii, care va aborda de astazi piata bancara romaneasca cu un numele de Credit Europe Bank.

Finansbank a devenit Credit Europe Bank ca urmare a asocierii in luna august 2006 a bancii-mama Finansbank A.S. Turcia cu Banca Nationala a Greciei. Institutia financiara greceasca a achizitionat pachetul de control de 46% din actiuni contra sumei de 2,3 miliarde dolari, Finansbank A.S. Turcia fiind evaluata la 5 miliarde dolari. Ca urmare a acestei vanzari, Finansbank si celelalte banci membre ale Grupului FIBA isi schimba sau isi vor schimba in viitorul apropiat numele in Credit Europe Bank.

Sub noul nume, Credit Europe Bank isi va mentine caracterul de institutie financiara universala si va actiona pentru cresterea cotei de piata actuale de 15% pentru produsele financiare specifice, cum ar fi cartile de credit sau reteaua POS. Serviciile oferite de banca se adreseaza in continuare atat companiilor comerciale, locale sau multinationale, cat si persoanelor fizice, Credit Europe Bank detinand in prezent un portofoliu de peste 350.000 de clienti persoane fizice si peste 20.000 de clienti companii.

Credit Europe Bank ofera o gama variata de produse si servicii adresate persoanelor fizice, IMM-urilor si companiilor prin 70 de sucursale si agentii in intreaga tara, precum si prin canalele alternative de distributie: ATM-uri, POS-uri si Internet Banking. In prezent, banca detine in Romania 70 de sucursale si agentii, avand 1.700 de angajati, iar pana la sfarsitul anului 2007, Credit Europe Bank vizeaza largirea retelei la peste 100 de sucursale si 2.000 de angajati.

La finalizarea rebrandingului, produsele si serviciile oferite clientilor si partenerilor vor prezenta aceleasi caracteristici, insa vor avea un nou nume. Conform oficialilor Credit Europe Bank, piata bancara din Romania va cunoaste o usoara scadere a ritmului de dezvoltare, insa obiectivul companiei pentru urmatorii 2 ani este de a se numara printre primele 10 institutii financiare de pe piata locala. In anul 2007, Credit Europe Bank intentioneaza sa atinga o cota de piata de 2% pentru totalul activelor si sa se numere printre primele 3 companii pe segmentul produselor si serviciilor financiare de retail.

"Strategia noastra este aceea de a oferi credite si servicii financiare la standarde europene, mai ales in tarile devenite de curand membre ale Uniunii Europene, cum este si Romania. Pe piata locala am fost pionieri in acordarea facilitatilor de credit sindicalizat, in implementarea sistemului de carduri de credit cu plata in rate, in dezvoltarea de programe de training pentru recrutarea proaspetilor absolventi. De aceea, pentru noi procesul de rebranding nu inseamna o adaptare, ci o etapa de accelerare", a mentionat Tamer Ozatakul.

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro