credius.ro

Turnatoria e la moda si in banci

19 iunie 2007

Turnatorii sunt iar la moda. De data aceasta institutiile financiar-bancare sunt cele care apeleaza la astfel de practici. Bancile apeleaza la ei in campaniile de promovare a produselor lor de top. In cadrul acestor campanii, clientii sunt recompensati daca ofera informatii despre potentialii noi clienti. Daca isi vor recomanda prietenii sau cunoscutii, iar acestia vor incheia un contract de achizitie cu banca, "turnatorii" vor primi automat un bonus.

Aceste campanii sunt o buna modalitate de dezvoltare a canalelor de distributie alternative, suplinindu-si astfel agentii de marketing prin motivarea propriilor clientii de a le promova produsele. In momentul de fata, trei banci au in derulare astfel de campanii: Credit Europe Bank, Raiffeisen Banca pentru Locuinte (RBL) si HVB Banca pentru Locuinte.

"Prin CardAvantaj fiecare prieten iti aduce un bonus", este campania realizata de Credit Europe Bank si se desfasoara pana la finalul anului. Regulamentul este simplu: orice posesor de CardAvantaj ce apeleaza un numar Tel Verde si ofera informatii despre potentialii clienti ce pot obtine acest card, va primi un bonus de 5 euro pentru fiecare card acordat acestora.

"Este una dintre cele mai de succes campanii dezvoltate de Credit Europe Bank pentru promovarea CardAvantaj. Clientilor existenti le este foarte usor sa promoveze mai departe, catre prieteni, facilitatile acestui produs deoarece il utilizeaza foarte des si sunt constienti de avantajele pe care le ofera", explica Omer Tetik, vice-presedinte Credit Europe Bank.

Campania publicitara desfasurata la radio este denumita sugestiv: "Denunta-ti apropiatii si Credit Europe Bank te rasplateste!". Si anul trecut banca si-a pus clientii sa lucreze pentru ea intr-o campanie asemanatoare.

RBL isi desfasoara campania de promovare a produsului de economisire-creditare in perioada iunie - august 2007, sub sloganul "RBL va premiaza". Banca isi bonifica clientii care recomanda prieteni sau cunostiinte. La incheierea unui contract cu una dintre persoanele recomandate, "turnatorul" va primi automat ca premiu un produs elecrocasnic.

"Suntem convinsi ca punerea in aplicare a unei noi strategii de distribuire a produselor noastre, 'clientul multumit aduce clienti', va avea succes pe piata romaneasca si va duce la cresterea gradului de penetrare si notorietate a sistemului de economisire - creditare in randul populatiei", a declarat Ionut Costea, presedintele RBL.

Competitorii RBL deruleaza si ei o campanie asemanatoare. Concursul "Valoarea unei recomandari de succes" ce se desfasoara in perioada februarie - decembrie 2007, este realizat pe aceleasi principii de motivare a propriilor clientii pentru a le promova produsele. La fiecare contract incheiat in urma unei recomandari, clientul va beneficia de un premiu constand in tichete cadou, cu valoarea de 30 lei fiecare.

Cosmin Meleaca
[email protected]

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro