Tu cu cine faci banking? BCR este fruntasa si la aparitii in presa

Tu cu cine faci banking? BCR este fruntasa si la aparitii in presa

Tot bancile sunt fruntea! Ca trebuie sa faca rost de clienti… Unele banci au parte de vizibilitate, isi doresc sa fie cunoscute de toti potentialii clienti, altele aleg canale mari si atat sau obscure si atat. Dar toti au oameni buni pe marketing si PR. Doar strategiile difera! Cand o banca ramane in memoria clientului,

Tot bancile sunt fruntea! Ca trebuie sa faca rost de clienti… Unele banci au parte de vizibilitate, isi doresc sa fie cunoscute de toti potentialii clienti, altele aleg canale mari si atat sau obscure si atat. Dar toti au oameni buni pe marketing si PR. Doar strategiile difera! Cand o banca ramane in memoria clientului, e vina… PR-ului. Asa se face ca, inr-un top al celor mai prezente companii in presa, BCR, cea care te inreaba "tu cu cine faci bancking?" conduce detasat. Companiile cu cele mai multe aparitii in media, in ultimele trei luni, sunt cele din domeniul bancar, in aceasta categorie BCR fiind prima clasata, cu un total de 9.265 aparitii, dintre care 7.388 sunt in online, 1.147 in presa scrisa, 565 in social media, 129 la TV si 36 la radio, arata un raport de monitorizare al mediaTRUST România.

 

 

Daca privim analiza, observam o distanta considerabila fata de vesnica competitoare a BCR, francezii de la BRD. Acestia nu au reusit sa intre in "mintea" romanilor, iar reclamele cele mai uzate pe print si TV s-au axat mai mult pe cele 3 vedete, fara a lansa un slogan de rasunet. Mai mult, banca este la o distanta considerabila de fruntasa BCR si cand vine vorba despre promovarea online, aparitiile fiind unele sporadice si fara efect. Sa nu fi inteles oamenii din BRD ca presa s-a mutat in online, deci si clientii targetati?

 

 

 

 

De cealalta parte, in sectorul asigurarilor, BCR este a patra companie dupa numarul de aparitii in media, cu 499 de astfel de aparitii.

Comparativ, bancile s-au bucurat de un numar de aproximativ trei ori mai mare de aparitii pozitive decât de aparitii negative – 10.173 in august – octombrie 2011. in cazul companiilor din asigurari s-au inregistrat 1.017 aparitii negative si 2.024 pozitive.

Fata de firmele din asigurari, care au avut 4.938 de aparitii neutre, institutiile bancare au avut de sase ori mai multe, pâna la 30.223. in total, companiile financiare au inregistrat 51.864 de aparitii in media intre 1 august si 31 octombrie, dintre care 43.885 au facut referire numai la banci, iar restul la companii de asigurare.

Rezultatele eliberate de mediaTRUST au fost obtinute din rapoarte ce contin date generale cu privire la materialele care abordeaza subiectele selectate, distribuite pe tipuri de media, acoperire, profil, AVE (valoarea publicitara echivalenta) si prezinta tendinte pentru anumite tipuri de media.

 

Datele -FORBES Romania
 

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos