Sufletul bancherilor

Sufletul bancherilor

"Fara ajutorul lui Dumnezeu nu am fi reusit", se destainuie Ionut Patrahau, directorul general adjunct al Bancii Transilvania. "Acum vrem sa platim pentru succesul nostru. Cu totii am cazut de acord ca trebuie sa facem comunitatii un serviciu pentru sprijinul acordat bancii. Suntem datori pentru ca lucrurile au decurs exceptional pentru noi", sustine Patrahau. In

"Fara ajutorul lui Dumnezeu nu am fi reusit", se destainuie Ionut Patrahau, directorul general adjunct al Bancii Transilvania. "Acum vrem sa platim pentru succesul nostru. Cu totii am cazut de acord ca trebuie sa facem comunitatii un serviciu pentru sprijinul acordat bancii. Suntem datori pentru ca lucrurile au decurs exceptional pentru noi", sustine Patrahau. In acest sens, Banca Transilvania a demarat cel mai amplu program social derulat de o institutie financiara din Romania. Interesant este faptul ca banca nu s-a rezumat numai la a aloca o suma de bani pentru o cauza nobila, ci a pus la punct un proiect care se va derula in mai multe etape si care presupune o implicare activa si permanenta a echipei BT. Dincolo de dorinta de a da cat mai multe credite, bancherii si-au trasat o noua misiune: vor sa ofere o viata mai buna copiilor defavorizati din Cluj, cu varste cuprinse intre 14 si 18 ani. Pentru a transpune in practica noul obiectiv, Banca Transilvania a creat un model de implicare sociala prin infiintarea fundatiei Clujul Are Suflet si, totodata, prin lansarea proiectului cu acelasi nume (www.clujularesuflet.ro). Alaturi de scopul propriu-zis de a sprijini adolescentii, actiunea Bancii Transilvania are si un tel nobil si sanatos, urmarind practic resuscitarea comunitatii. "Vrem sa-i trezim la viata pe clujeni. Stim ca le pasa si tocmai de aceea vrem ca ei sa recunoasca acest lucru", explica Ionut Patrahau. Pentru a responsabiliza oamenii simpli din Cluj, Banca Transilvania s-a gandit ca cea mai buna solutie este sa stranga semnaturile lor. Cei care semneaza, inseamna ca sunt alaturi cu sufletul de initiativa Bancii Transilvania. Ca sa adune adeziunile clujenilor, angajatii BT au cutreierat bulevardele orasului, explicand fiecarui trecator de ce este nevoie de semnatura sa. Ionut Patrahau si alti membrii din conducerea Bancii Transilvania au lasat la o parte indatoririle functiilor si au coborat printre oameni. "A fost exceptional si epuizant. Unii oamenii se speriau de noi. Credeau ca le vom cere bani. Le-am explicat ca nu renunt, ma voi plimba alaturi de ei pana imi vor permite sa le povestesc despre ce e vorba. Cei mai multi au semnat, si-au deschis sufletul", povesteste oficialul Bancii Transilvania. Fundatia Clujul Are Suflet isi propune sa adune, in decurs de aproximativ o luna, cel putin 100.000 de semnaturi, ca dovada a adeziunii cetatenilor din Cluj la aceasta initiativa. Pana in prezent s-au adunat deja 20.000 de semnaturi. Proiectul "Clujul are suflet" are si o componenta financiara. Banca Transilvania doreste ca, in timp, reprezentantii comunitatii de afaceri clujene sa contribuie cu bani la solutionarea problemei majore a tinerilor defavorizati. “Am reusit sa punem deja piatra de temelie a acestui proiect, banca asigurand 230.000 euro pentru programe de educatie, formare profesionala, asistenta sociala si pedagogica. Mai mult decat atat, dorim sa construim pentru ei o locatie care sa fie caminul lor, asa cum si l-au dorit dintotdeauna. De fapt, vom incerca sa fim familia lor”, declara directorul general adjunct al bancii. Se doreste ca suma alocata acestui program sa urce pana la un milion de euro, prin contributia comunitatii de afaceri clujene. "Reusita acestui proiect depinde, in cea mai mare masura, de sprijinul clujenilor. Suntem siguri ca ei vor intelege mesajul nostru de a ne uni fortele, pentru o cauza nobila. Haideti sa demostram impreuna ca, intr-adevar, Clujul are suflet”, precizeaza Ionut Patrahau. In timp, semnaturile clujenilor pot fi transformate in contributii banesti ale comunitatii de afaceri din Cluj, care va fi interesata sa se asocieze proiectului nu numai din considerente sociale, ci si de marketing. Pentru detalii despre proiectul "Clujul are suflet" si pentru a te alatura demersului Bancii Transilvania viziteaza www.clujularesuflet.ro .

Cornel Dinu
www.dinucornel.ro 

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos