credius.ro

Strategia ABN Amro: canalele alternative ca phone banking si call center

21 martie 2007

Strategia ABN Amro Bank Romania nu presupune o retea extinsa, ci se bazeaza mai degraba pe vanzarea directa a produselor si pe canalele alternative, precum servicii bancare prin telefon, a declarat, miercuri, presedintele institutiei, Peter Weiss.

Banca are o strategie foarte diferita pe piata romaneasca fata de celelalte banci, a spus Weiss. Astfel, ABN Amro Bank mizeaza mai mult pe canalele alternative de distributie - phone banking si call center - decat pe prezenta fizica. Modelul ABN Amro nu se bazeaza pe sucursale, ci mai degraba pe centre regionale, pe vanzarea directa a produselor si pe alte canale de distributie, a declarat Weiss, care a participat, miercuri, la o festivitate de premiere a studentilor Acadiei de Studii Economice care au absolvit un curs sustinut de banca.

Oficialul bancii a precizat ca banca nu are sectoare tinta de dezvoltare. "Vom creste serviciile pentru companii si pentru populatie in paralel, fara a ne concentra asupra unei laturi", a spus Weiss. El a mai precizat ca banca analizeaza in continuu produsele existente pe piata si posibilitatea de a intra pe piete noi, precum cea de administrare a activelor.

Sursa: NewsIn

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2023 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro