Si-a despagubit integral Credit Europe Bank clientii de la Brasov?

Si-a despagubit integral Credit Europe Bank clientii de la Brasov?

Scandalul de la Brasov, acolo unde mai multi clienti ai unei agentii Credit Europe Bank au ramas cu conturile goale, nu s-a incheiat. Unul dintre cei mai reprezentantivi pagubiti, Aurel Ticleanu, sustine ca nu si-a primit decat jumatate din suma pe care o avea in cont, in timp ce banca spune ca i-a platit acestuia

Scandalul de la Brasov, acolo unde mai multi clienti ai unei agentii Credit Europe Bank au ramas cu conturile goale, nu s-a incheiat. Unul dintre cei mai reprezentantivi pagubiti, Aurel Ticleanu, sustine ca nu si-a primit decat jumatate din suma pe care o avea in cont, in timp ce banca spune ca i-a platit acestuia toti banii care au putut fi demonstrati. 

Aurel ticleanu si-a recuperat doar jumatate din suma sustrasa din contul sau de la Credit Europe Bank

Antrenorul de fotbal Aurel ticleanu a declarat miercuri intr-o conferinta de presa ca a recuperat jumatate din suma ce i-a fost sustrasa din contul deschis la sucursala Brasov a Bancii Credit Europe, de aproximativ 700.000 de euro. "in acest moment nu am voie sa fac public despre ce suma este vorba, insa ce pot spune este ca aseara (n.r. – marti seara) am recuperat 50 la suta din ea si speram ca in zilele urmatoare sa avem parte si de restul. Sunt foarte dezamagit ca mi s-a intamplat acest lucru si am decis sa fac aceasta conferinta de presa tocmai pentru ca ceea ce mi s-a intimplat mie sa aiba o morala, iar cei care mai au conturi si care dispun de o relatie speciala cu conducerea bancii, sa aiba de invatat", a spus ticleanu.

Fostul tehnician al echipei Universitatea Craiova a relatat modul in care isi depunea banii la banca din Brasov, precizand ca directoarea sucursalei incasa personal sumele sotilor ticleanu:

"Directoarea Otilia Negrila ne invita si pe mine sau pe sotia mea la ea in birou , ei ii dadeam suma si tot de la ea primeam la mana o hartie, cu antetul bancii, cu stampila, astfel ca nu am intrat la banuieli. Daca aveam nevoie de bani la fel procedam, mai ales ca in timp sotia mea dezvoltase o prietenie strinsa cu Otilia Negrila. Mereu ne ajuta cu ce aveam nevoie, de vreo cunostinta medic sau in oricare alt domeniu. Nu ne-am fi gandit niciodata ca vom ajunge in aceasta situatie tocmai la Banca Credit Europe care era condusa de ea. Totul se desfasura mereu doar la ea in birou. Nu mi-a venit sa cred cand am vazut ca aveam activitate pe cont, de ziceai ca sunt o firma. Era ciudat, pe anumite conturi am constat, in urma discutiilor cu banca, faptul ca eram debitori. Aveam rulati niste bani de care nu aveam cunostinta".

Potrivit avocatului antrenorului, Pamela Diaconu, in urma verificarii documentelor, s-a constatat ca "era o practica in banca de a se forma depozite ( n.r. – cu dobinda mai mare) pentru ca in doua-trei zile acestea sa fie desfiintate".

Aurel ticleanu crede ca directoarea Otilia Negrila ar fi implicata in afaceri imobiliare, alaturi de alti oameni de afaceri influenti din Brasov si Bucuresti, si chiar din conducerera Bancii Credit Europe din Bucuresti.

"Nu am date clare, dar eu cred ca ea nu a vrut sa fure. A intrat in niste afaceri imobiliare, oameni de afaceri influenti din Brasov si Bucuresti, si chiar conducerera bancii Credit Europe din Bucuresti, au fost cumparate probabil multe terenuri, iar in momentul in care a venit criza si au intrat in criza de lichiditati, s-a rupt lantul".

Antrenorul este dezmagit de felul in care este tratat, in acest moment, de catre conducerea bancii, atat la Brasov, cat si la Bucuresti.

"in momentul in care am aflat despre faptul ca am conturile goale, a fost altfel. A venit sotia mea la antrenament, la Universitatea, fugind, era speriata si chiar am crezut ca a murit cineva. In foarte scurt timp, dupa ce am aflat si eu, am fost sunat de un fost patron al Universitatii Craiova care mi-a transmis sa nu fac mare valva, pentru ca o persoana importanta din conducerea bancii de la Bucuresti se va ocupa personal de situatia mea. Am si discutat cu omul respectiv, ne-am intalnit, mi-a dat cartea lui de vizita si mi-a spus ca pot sa il sun oricand, insa, uite ca de trei zile nu imi mai raspunde la telefon", a spus tehnicianul.

Ticleanu a precizat ca regreta ca si-a adus banii munciti din greu in strainatate intr-o banca din Romania.

"Am facut o greseala cand am adus banii munciti timp de 16 ani in strainatate in Romania, dar l-am vazut pe presedintele Asociatiei Romane a Bancilor, Radu Ghetea, sau pe Mugur Isarescu, un oltean adevarat, care este fan Universitatea si care iti inspira incredere numai uitindu-te la ei. Ce pot sa mai fac acum? Sper doar sa imi recuperez banii munciti cu greu printre straini. Vreau doar ce este al meu. Sunt un om credincios, am citit Biblia de sapte ori si nu as putea sa fraieresc pe nimeni sau sa cer un bun care nu imi apartine. Nu vreau nimic in plus, ci doar ce am muncit", a adaugat Aurel ticleanu.

Antrenorul roman s-a plans de modul in care este tratat in acest moment de conducerea Bancii Credit Europe.

"Dupa incidentul in care am fost implicat, nu am avut sub nicio forma senzatia ca banca reprezinta interesul clientului. intr-una din zile, eram la banca si discutam cu doua domnisoare angajate acolo, moment in care a venit la noi o alta doamna care mi-a spus clar si raspicat ca eu sa ma duc sa imi recuperez banii de la directoarea Otilia Neagoe. Nu este normal asa ceva. Este incredibil ca aceasta banca nu are arhiva a operatiunilor mele", a spus ticleanu.

Avocata antrenorului, Pamela Diaconu, a declarat ca nu va fi de acord cu prelungirea termenului legal de 15 zile, timp in care banca era obligata sa restutie clientilor pagubiti sumele din conturi, si ca vor solicita dobanda pentru fiecare zi in plus.

"S-a depasit termenul legal de 15 zile, noi am depus reclamatia pe data de 13 august 2010. si eu, si clientul meu nu vom fi de acord cu prelungirea propusa de banca. Avand in vedere ca am recuperat o parte din bani, banca ne-a propus sa mai asteptam intre 15-30 zile, dar nu suntem de acord cu niciun astfel de termen. Mesajul nostru a fost clar: vom cere dobanzi pentru suma nerestituita, din ziua in care trebuia sa ni se restituie si pana vom primi banii", a declarat Pamela Diaconu.

Aurel Ticleanu va depune o plingere si la Oficiul Prorectia Consumatorului. "Noi nu am depus pana acum plangere pentru ca am crezut ca ne putem intelege cu banca, dar se pare ca nu am reusit acest lucru, astfel ca vom merge si la OPC", a mai spus Pamela Diaconu, avocata lui Aurel ticleanu.

Directorul de operatiuni al Credit Europe Bank Brasov, Otilia Negrila, acuzata ca si-a insusi bani din conturile mai multor clienti ai bancii fara stiinta acestora, a fost arestata de Tribunalul Brasov, in 13 august.

Credit Europe Bank sustine ca l-a despagubit integral pe Aurel Ticleanu

In urma materialelor de presa aparute cu privire la declaratiile Domnului Aurel Ticleanu, Credit Europe Bank face urmatoarele precizari:

Inca de la debutul acestei investigatii, am mentionat ca detaliile referitoare la acest caz constituie obiect al cercetarii DIICOT, inca in desfasurare, si pentru a sustine fara echivoc si eficient aceasta ancheta, vom putea oferi detalii referitoare la sumele ce fac obiectul despagubirilor dupa finalizarea cazului penal. Domnul Aurel Ticleanu a fost  despagubit integral cu sumele dovedite pe baza calculelor facute de catre banca si acceptate de catre dansul si in baza documentelor justificative existente. Cu toate acestea, Dl Ticleanu solicita in prezent acordarea unor despagubiri pentru niste sume transferate in contul acestuia de persoane cu care acesta nu a avut relatii contractuale.  De altfel respectivele persoane care figureaza ca au transferat sume de bani in contul dl Ticleanu sunt clienti care au depus sesizari la banca nerecunoscand respectivele transferuri catre acest cont, motiv pentru care au fost deja despagubite de catre noi.
Credit Europe Bank detine, in conformitate cu prevederile legale in materie, o arhiva cu toate documentele din ultimii 5 ani, arhiva care cuprinde si documentele referitoare la cazul Dl-ui Ticleanu.

Depasirea termenului legal de 15 zile pentru solutionarea cazului dumnealui a fost agreat de comun acord cu clientul si a fost determinata de complexitatea situatiei si nu de alte aspecte mentionate in declaratiile sale; Credit Europe Bank si-a canalizat eforturile in vederea solutionarii tuturor cazurilor de la Brasov in cel mai scurt timp, inclusiv cel al dlui Ticleanu.
Pentru o cat mai buna colaborare, clientilor nostri li s-au furnizat mai multe date de contact ale reprezentantilor bancii, dumnealui nefacand exceptie.
Toti clientii bancii, inclusiv Domnul Aurel Ticleanu, au fost si sunt tratati cu maxima responsabilitate de catre Credit Europe Bank si, in baza documentelor legale justificative, s-au solutionat pana in acest moment mai mult de 95% dintre cazurile identificate.

Inca de la declansarea situatiei de la sucursala din Brasov, Credit Europe Bank colaboreaza intr-un mod transparent si flexibil atat cu autoritatile de ancheta, cat si cu persoanele pagubite in vederea solutionarii tuturor cazurilor in speta.
Credit Europe Bank isi deruleaza activitatea in baza cadrului legal, avand ca fundament principii solide de transparenta si etica in relatia cu clientii sai.  Astfel, ne afirmam inca o data disponibilitatea si transparenta in solutionarea cat mai rapida a tuturor solicitarilor de despagubire si a anchetei in derulare. 
 

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos