Clientii serviciului Internet banking al BRD-Groupe Societe Generale au fost supusi, miercuri, unei noi incercari de frauda de tip "phishing", la mai putin de o saptamana de la precedentul atac, cand banca a avertizat utilizatorii sa nu dezvaluie date cum ar fi parola, numarul cardului, codul PIN.Pentru acest al doilea atac, identificat de BitDefender, divizia de securitate a Softwin, autorii au schimbat adresa site-ului capcana, iar designul site-ului si continutul mesajelor de e-mail trimise potentialelor victime sunt identice, se arata intr-un comunicat al BitDefender.
Site-ul a fost inregistrat miercuri si este gazduit de una dintre cele mai mari companii de servicii internet din lume, Yahoo.com, care a fost notificata de BitDefender in vederea inchiderii paginii de Internet respective.
La primul atac phishing, BRD si-a avertizat clientii serviciului de Internet banking sa nu dezvaluie datele personale, cum ar fi parola, numarul cardului, codul PIN si a precizat ca banca nu solicita niciodata prin e-mail informatii confidentiale.
Conform specialistilor BitDefender, o parte din cei care au primit aceste mesajele sunt utilizatori de Internet ce si-au expus adresele de e-mail pe site-uri de anunturi online.
BRD este a doua mare banca din Romania in functie de active.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro