Serviciul de Internet Banking devine motor de vanzare a produselor bancare

Serviciul de Internet Banking devine motor de vanzare a produselor bancare

Tot mai multe banci incep sa foloseasca serviciul de Internet Banking pentru vanzarea altor produse bancare. Este si cazul BCR, care a lansat site-ul www.24banking.ro, pentru a usura accesul clientilor la serviciul de internet banking. “Ce ne bucura si incurajeaza pentru dezvoltarea produsului in continuare, este tendinta clara, confirmata in utlimile luni ale anului trecut,

Tot mai multe banci incep sa foloseasca serviciul de Internet Banking pentru vanzarea altor produse bancare. Este si cazul BCR, care a lansat site-ul www.24banking.ro, pentru a usura accesul clientilor la serviciul de internet banking. “Ce ne bucura si incurajeaza pentru dezvoltarea produsului in continuare, este tendinta clara, confirmata in utlimile luni ale anului trecut, a clientilor de folosi servciul Click 24 Banking BCR pentru o gama mai larga de servicii, care includ si achizitionarea de noi produse bancare, cum ar fi produsele de economisire si cardurile”, a precizat Elena Turda, sef departament E Channels BCR. “Noul site este un instrument de lucru foarte usor de folosit si care aduna in acelasi loc toate datele de care utilizatorii Click 24 Banking BCR au nevoie. Numarul clientilor BCR care folosesc serviciul de internet banking este in continua crestere, ca si numarul de tranzactii efectuate, de altfel. Din acest punct de vedere, lansarea unui site nou, care sa usureze accesul la informatie este cat se poate de firesc”,  a mai declarat oficialul BCR.

Si Emporiki Bank a lansat o campanie promotionala pentru depozitele contituite prin intermediul serviciului de Internet Banking „I-CONECT”, oferind unele dintre cele mai bune dobanzi pentru depozitele la termen pe o perioada mai mare sau egala cu o luna in RON, EUR, USD. Dobanzile promotionale presupun o bonificare a dobanzii standard cu 0,50 pp pentru depozitele la termen in RON si 0,10 pp pentru depozitele in EUR si USD. Emporiki Bank isi propune astfel sa sustina atat economisirea cat si promovarea noului serviciu de Internet Banking „I-CONECT”.

Cum a evoluat piata de Internet Banking

Criza financiara s-a dovedit a fi un ajutor nesperat pentru piata autohtona de servicii de Internet Banking, anul 2009 consemnand cresteri importante pe acest segment pentru majoritatea bancilor din Romania. Studiul de piata "Topul bancilor pe piata de Internet Banking" prezinta amanunte despre portofoliile a 15 banci autohtone: BCR, BRD, Volksbank, UniCredit Tiriac Bank, Alpha Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, ING Bank, Bancpost, Garanti Bank, OTP Bank, Intesa Sanpaolo Bank, Millennium Bank, Bank of Cyprus si Libra Bank.

Materialul cuprinde detalii privind:
* Topul bancilor dupa numarul total de clienti si defalcat persoane fizice/persoane juridice, dupa numarul de tranzactii si dupa valoarea tranzactiilor efectuate;
* Evolutia portofoliilor de clienti din 2008 pana la finalul primului semestru din 2010;
* Evolutia numarului de tranzactii si a valorii tranzactiilor efectuate;
* Analiza si concluzii.

Pentru a accesa materialul "Topul bancilor pe piata de Internet Banking", disponibil contra cost, urmati instructiunile de aici.

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos