credius.ro

Serviciile de Private Banking ale Bancii Transilvania, in top pentru calitatea oferita

10 februarie 2011

Conform Studiului Pietei Private de Banking 2010 (Romania), realizat de revista internationala Euromoney (www.euromoney.com), serviciile de Private Banking oferite de Banca Transilvania sunt pe primul loc la categoria Relationship Management si pe pozitia 4 la sectiunea Best Private Banking Services Ovarall. aceasta a doua categorie, BT a urcat 5 pozitii, fata de anul trecut.

Conform concluziilor studiului, 2010 a fost mai linistit pentru clientii private banking ai bancilor, in comparatie cu 2008 sau 2009. In 2010, focusul a fost pe afacerile generatoare de venituri cum sunt cele de pe pietele emergente sau clientii cu venituri foarte mari.

Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania, declara: „Suntem onorati sa fim pe primele locuri in aceste clasamente, ca recunoastere a calitatii pe care o oferim celor mai mari clienti ai nostri. Pentru ca suntem banca oamenilor intreprinzatori, construim cu acestia o relatie personalizata si venim cu servicii pe masura asteptarilor lor. Pentru acest an, ne-am propus acelasi ritm de crestere a numarului de clienti de Private Banking, ca si in 2010, de 20%”.

Cu 20% mai multi clienti BT de Private Banking in 2010, fata de 2009

Numarul clientilor de Private Banking a crescut, la Banca Transilvania, in 2010, cu 20% fata de 2009 datorita sporirii calitatii serviciilor si a randamentului obtinut pentru clienti. Valoarea activelor acestor clienti, la sfarsitul anului 2010, era de circa 311 milioane euro, comparativ cu finalul anului 2009, cand aceasta era de aproximativ 290 milioane euro.

Profilul clientului de Private Banking pentru Banca Transilvania

Un client de Private Banking al Bancii Transilvania detine in conturi BT sume mai mari de 100.000 euro sau suma echivalenta, pe o perioada de cel putin 3 luni consecutive. Treptat, acestei categorii de clienti Private Banking i s-au adaugat si subcategorii carora banca le acorda, de asemenea, o importanta majora. Este vorba de persoane care investesc sume semnificative in produsele subsidiarelor Grupului Financiar Banca Transilvania – BT Asset Management, BT Securities sau sunt clienti ai Sucursalei BT Cipru - dar si clienti cu statut social aparte, care detin carduri premium sau alte produse exclusiviste.

Oferta Bancii Transilvania pentru clientii de Private Banking are la baza conceptul “oamenii premium au nevoie de servicii premium”, pentru planurile de investitii si economisire ale acestora. Exlusive Phone Banking este un exemplu in acest sens, produs dedicat celor mai mari clienti care au istoric bun cu BT. Cu ajutorul acestuia, operatiunile pot fi ordonate de client prin telefon sau e-mail, iar banca poate fi imputernicita pentru a efectua operatiuni in numele acestuia. Pentru administrarea banilor, planificarea acestora si consiliere, clientii de Private Banking beneficiaza de un relationship manager dedicat.

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro