Satisfactia clientilor si performanta vor decide castigurile salariatilor de la BCR

Satisfactia clientilor si performanta vor decide castigurile salariatilor de la BCR

Procesul de integrare la standardele Erste Bank si restructurarea BCR sunt pe sfarsite, noul logo a aparut pe firmament, iar in curand vor fi lansate noi produse si servicii. Acestea sunt cateva elemente care caracterizeaza istoria recenta a celei mai mari banci din Romania. Restructurarea bancii a avut un impact major asupra salariatilor BCR, care

Procesul de integrare la standardele Erste Bank si restructurarea BCR sunt pe sfarsite, noul logo a aparut pe firmament, iar in curand vor fi lansate noi produse si servicii. Acestea sunt cateva elemente care caracterizeaza istoria recenta a celei mai mari banci din Romania. Restructurarea bancii a avut un impact major asupra salariatilor BCR, care au trecut de la tipul de remunerare al unei companii de stat la castigurile legate direct de performanta.

Potrivit presedintelui BCR, Nicolae Danila, recompensarea angajatilor in functie de rezultate a devenit realitate din prima parte a acestui an. "Primii pasi s-au facut deja in primul trimestru si s-a aplicat in toata tara", arata domnia sa. Seful BCR spune ca se urmareste o apropiere cat mai mare a castigurilor de performanta, banca apeland la ajutorul unor firme specilizate pentru realizarea acestui obiectiv. "Acum lucram cu firme de specialitate pentru o metoda moderna privind delegarea castigurilor de performanta. Vrem ca partea variabila a castigurilor sa fie mai consistent legata de rezultate", precizeaza Danila.

De asemenea, explica de curand vicepresedintele Retail Banking BCR, Martin Stopek, de anul viitor se vor aplica indicatori de satisfactie a clientilor, care vor fi introdusi in schemele de recompensare a salariatilor bancii. Calitatea servirii va deveni parte a evaluarii performantelor unitatii si consilierilor, arata Stopek.

Seful BCR arata ca, in urma restructurarii activitatii bancii, foarte mult personal din back-office a fost trecut in front-office, iar o parte au fost pastrati in partea centralizata a functiilor. „A fost o reconversie, o chestiune care tine de pregatirea pe noua functie sau pur si simplu de migrare”, declara Danila. De asemenea, banca a demarat unele programe in colaborare cu sindicatul, precum cel de iesire la pensie mai devreme. „Nu a fost nimeni fortat, salariatii si-au depus cererile, iar acestea au fost analizate. Nu toata lumea a primit acordul, intrucat de foarte multi am avut nevoie”, precizeaza presedintele BCR, asigurandu-ne ca cei care au plecat „au fost recompensati bine”.

Nicolae Danila subliniaza insa ca banca are in continuare nevoie de personal, in principal pe partea de front-office. Banca are ca obiectiv atingerea pragului de 700 de unitati pana in 2009, fata de 520 cat numara in prezent.

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos