credius.ro

Raiffeisen face banking si in joaca

13 decembrie 2010

Cei peste 530 de sefi de unitati Raiffeisen Bank vor participa la un program de training unic pe piata bancara, prin intermediul caruia vor descoperi cum influenteaza propriile decizii activitatea agentiei pe care o conduc. Daca in teorie intiativa bancii austriece nu pare iesita din comun, in practica lucrurile stau cu totul altfel avand in vedere modul in care se desfasoara intreaga actiune. In fapt, este vorba despre un joc interactiv, pe care Raiffeisen Bank l-a dezvoltat cu o companie din Olanda - Atazar, care simuleaza in mediul virtual activitatea unei agentii bancare. Participantii au posibilitatea de a imparti sarcinile de lucru pentru toti angajatii unitatii, dupa care trebuie sa decida strategia de dezvoltare prin selectia si notarea unor grade de implicare pentru directiile de business pe care urmeaza sa se axeze agentia. Practic, directorul de sucursala virtuala are posibilitatea de a-si structura si defini canalele de intermediere, prin alegerea produselor si serviciilor bancare ce vor reprezenta varful de lance pentru activitatea de zi cu zi a unitatii. Alaturi de indicatorul de performanta al agentiei, simulatorul Raiffeisen Bank masoara si alti parametri extrem de importanti pentru buna desfasurare a activitatii unei unitati bancare: gradul de satisfactie al clientilor si nivelul de multumire al angajatilor. Am ramas profund impresionat de acest simulator, pe care am avut posibilitatea sa-l testez la finalul saptamanii trecute si am inteles ca nu risti nimic daca faci banking in joaca. Ba, din contra, poti afla care sunt limitele activitatii unei banci, ce ai de facut pentru a alege o pozitionare cat mai buna a agentiei pe piata, care sunt deciziile care pot perturba activitatea unitatii bancare si ce implicatii au deciziile tale asupra business-ului in general si asupra clientilor si angajatilor in particular. Un alt aspect extrem de interesant este reprezentat de faptul ca acest simulator le permite sefilor de agentii sa hotarasca si politica de costuri, ceea ce in realitate nu le este permis. In acest fel, directorii pot testa care sunt consecintele asupra performantei agentiei in functie de politica de preturi adoptata.

 

Cornel Dinu

cornel.dinu @ bankingnews.ro

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro