Raiffeisen Bank mentine contractele de credit in varianta acceptata deja de clienti

Raiffeisen Bank mentine contractele de credit in varianta acceptata deja de clienti

Raiffeisen Bank a hotarat sa nu denunte actele aditionale la contractele de credit, care au intrat in vigoare in septembrie 2010, considerand ca o astfel de decizie ofera un tratament egal pentru toti clientii (legea 288 de modificare a OUG 50 prevede ca actele aditionale semnate de clienti sa ramana in vigoare), se arata intr-un

Raiffeisen Bank a hotarat sa nu denunte actele aditionale la contractele de credit, care au intrat in vigoare in septembrie 2010, considerand ca o astfel de decizie ofera un tratament egal pentru toti clientii (legea 288 de modificare a OUG 50 prevede ca actele aditionale semnate de clienti sa ramana in vigoare), se arata intr-un comunicat de presa al bancii. "Noi am comunicat clientilor ca nu e nevoie sa vina la banca sa semneze actele aditionale, pentru a beneficia de prevederile OUG 50, in consecinta corect este sa mentinem aceste prevederi in vigoare pentru toti clientii nostri, indiferent ca au semnat sau nu. In plus, consideram calculul dobanzii legat de un indicator cum este Euribor sau Robor, un calcul transparent si mai usor de urmarit de client", a spus Radu Topliceanu, Director executiv Aria Clienti Persoane Fizice Raiffeisen Bank.

Evident ca, asa cum prevede legea, clientii pot alege sa notifice ei banca in 60 de zile (pana la 3 martie), daca doresc sa denunte actele aditionale in vigoare. Raiffeisen Bank a inceput anul cu promotii la creditele garantate si negarantate si va acorda imprumuturi cu comisioane 0, pana la sfarsitul lunii martie. Astfel, pentru creditele garantate cu ipoteca (Flexicredit Integral, FlexiPlus, Casa Ta) dobanda ramane neschimbata, iar comisionul de analiza este 0%. La creditele negarantate (Flexicredit), comisionul de analiza si de administrare este 0%. De exemplu, la un credit de15.000 de lei, DAE scade de la 21,37% la 18,96% pe an.

"Practic, vorbim de o scadere destul de consistenta a costurilor creditelor, atat la cele garantate cat si la cele negarantate, in beneficiul clientilor nostri. Recompensam astfel increderea in banca noastra si faptul ca am reusit in mod constant in ultimele 6 luni sa acordam credite peste nivelul rambursarilor. Este un semn bun, in conditiile in care increderea populatiei in economie a ramas la cote reduse", a declarat Radu Topliceanu, director executiv Aria Clienti Persoane Fizice, Raiffeisen Bank.

In ceea ce priveste activitatea Raiffeisen Bank de creditare a persoanelor fizice, eforturile vor continua sa fie indreptate spre gestionarea portofoliului de credite existent prin programe de loializare, oferte de restructurare si refinantare, precum si extinderea bazei de clienti. "Tot mai multe banci vorbesc despre strategii orientate catre client, despre produsele de economisire, despre facilitatile oferite clientilor fideli si despre calitatea serviciilor. Relatia pe termen lung cu banca incepe sa fie recompensata – prin dobanzi preferentiale, scutiri de comisioane si taxe, scheme de loialitate. Atentia se muta tot mai mult dinspre profitabilitatea unui produs, catre intreaga relatie cu clientul. Principalul beneficiar al acestei repozitionari a institutiilor financiare este, fara nici o indoiala, clientul",  a adaugat Radu Topliceanu.

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos