Rabla pentru apartamente – La tIMOn se vinde aceeasi inventie de 4 ani! Numai apartamentele nu se vand. De ce oare?

Rabla pentru apartamente – La tIMOn se vinde aceeasi inventie de 4 ani! Numai apartamentele nu se vand. De ce oare?

"Aflat la ce-a de a XX-a editie, tIMOn – Targul Imobiliar National a adunat cele mai avantajoase oferte a celor mai importanti jucatori de pe piata imobiliara nationala. Si de aceasta data, companiile prezente in cadrul targului dovedesc ca au inteles necesitatile pietii si si-au adaptat ofertele in functie de cerintele clientilor lor. La tIMOn

"Aflat la ce-a de a XX-a editie, tIMOn – Targul Imobiliar National a adunat cele mai avantajoase oferte a celor mai importanti jucatori de pe piata imobiliara nationala. Si de aceasta data, companiile prezente in cadrul targului dovedesc ca au inteles necesitatile pietii si si-au adaptat ofertele in functie de cerintele clientilor lor. La tIMOn veti gasi nu doar discounturi, ci si oferte speciale de care puteti beneficia doar pe perioada targului." Aceasta este prezentarea oficialilor. Va suna cunoscut? Normal. Aceeasi Marie, cu alta palarie!

Piata stagneaza, stagneaza si ideile de afaceri ale dezvoltatorilor. Ca sa nu vina mereu "imbracati in acelasi costum", dezvoltatorii se reinventeaza si se prezinta in fata clientilor cu "mega oferte": site-uri noi, adopta o noua nuanta sau isi schimba denumirea. Aceleasi maketinguri ieftine pentru a atrage clientii. Nimic grav, daca nu ar vinde machete pe bani multi, mai multi ca in Paris, in campuri uitate de lume, fara minime utilitati.

Am aflat de la targul imobiliar desfasurat in aceste zile ca un dezvoltator a venit cu o idee inedita: s-a inventat "RABLA pentru apartamente". Salaj Rezidential se lauda cu aceste noi strategii pentru ca s-au adaptat pietei si sunt alaturi de clientii mult incercati de criza financiara.

Frumos, dar nimic nou. Aceiasi strategie au inventat-o si in 2009, tot la Timon.

Doar ca pe atunci clientii cunosteau proiectul doar sub denumirea "Poiana Florilor"

 

Si mai grav este ca doar cu un an in urma, in 2008, un alt dezvoltator se lauda, la acelasi Targ Imobiliar, cu o inventie: "Rabla pentru apartamente". In 2008 piata imobiliara intra in criza si nu mai vindea mai nimic. Asa ca se cautau solutii. Si de atunci tot se cauta, pentru ca dezvolatorii au inventat toti "una si buna" si o promoeaza si dupa 4 ani!!! Deci, nimic nou

 

Majoritatea nu-si respecta clientii, isi fura ideiile si mor lent in fata crizei, dand vina doar pe ea!

16 decembrie 2009 – prezentare in presa a unei inedite inventii "Rabla pentru apartamentelor". Acelasi ansamblu se vinde la fiecare targ. De ce? Pentru ca nu se cumpara. De ce?

"Neobisnuit. Dezvoltatorul ansamblului rezidential “Poiana Florilor” din Ferentari ofera apartamente noi in schimbul locuintelor vechi, plus diferenta. In aceste vremuri in care piata imobiliara este blocata, dezvoltatorii incearca sa vanda prin orice mijloace. Dupa ce au redus preturile pe metru patrat, au anuntat rate direct la ei sau au organizat tombole cu diverse premii, acum sunt dispusi sa ofere apartamente noi, primind drept avans masini sau locuinte vechi. Este cazul dezvoltatorului ansamblului Salaj Rezidential “Poiana Florilor”, care a venit cu o idee ingenioasa pentru a gasi clienti: “Rabla” in domeniul imobiliar. “A fost o politica de marketing pe care am gandit-o. Ne-am bazat pe alte segmente pe care le-am vazut si, tinand cont ca piata este un picut blocata, ne-am gandit sa o deblocam cu aceasta formula care a prins extraordinar de bine”, a declarat Theodor Mihailescu, reprezentantul ansamblului rezidential.

Conform dezvoltatorului, formula “Rabla” a dus la multe vanzari, intr-o perioada nu prea benefica pentru piata imobiliara. “Am vandut la majoritatea targurilor. La fiecare targ am avut cate sase, sapte clienti care au platit cash, iar dintre acestia, doi sau trei au preferat formula «Rabla»”, a mai explicat Mihailescu.

Potrivit lui Mihailescu, sunt foarte multi oameni care isi doresc o casa mai mare sau una noua, dar nu au bani. “Ei incearca sa isi vanda vechile apartamente sau chiar masinile si practic noi ii ajutam prin acest artificiu”, adauga dezvoltatorului care precizeaza ca si el are de castigat. “Nu le evaluam apartamentul sau masina la pretul maxim, dar gandim o formula care sa fie multumitoare pentru toti”, mai spune reprezentantul ansamblului.

Complexul Salaj Rezidential este situat in zona Ferentari, mai exact la 1,5 kilometri de Piata Rahova. Pretul unui apartament cu doua camere de 90 mp, cu loc de parcare inclus, porneste de la 52.000 de euro. Daca are si curte de 64 mp sau 170 mp, ajunge la 55.000, respectiv 59.000 de euro. O casa individuala de 160 mp construiti, plus teren de 420 mp, fara finisaje, costa 75.000 de euro, iar cu finisajele realizate ajunge la 99.900 de euro."

Avansul tau poate constitui si o masina, acesta poate fi un avantaj, pe care dezvoltatorul ar trebui sa mizeze.   Integral aici

 

 

Timon (13-16 octombrie 2011) in oferte si cifre:

"Deoarece inovatia este cuvantul care a stat la baza fiecarei editii tIMOn, in acesta toamna, curtea expozitionala gazduieste 3 case in marime naturala: una pe structura metalica si doua case de vacanta din lemn. Pretul pentru casa din lemn de 22mp este de 2.500 euro, iar pentru cea P+1 de 5.500 euro + tva."

 

Alte inovatii prezente la targ-

 

– garsoniere de la 39.000 euro + tva 5%, 2 camere 56.000 euro + tva si 3 camere 62.000 euro + tva la standul Cosmopolis

– Vitan Residence II studio de la 39.200 euro (tva inclus), apartament 2 camere de la 66.000 euro

– 5% reducere pentru garsoniere si apartamente de 2 camere si apartamente de 3 camere de la 65.000 euro + tva 5% in cadrul ansamblului rezidential Rasarit de Soare

– discount 20% oferit de dezvoltatorii proiectului Privilege Residence pentru cumpararea unui apartament pe perioada targului, apartament ce se achizitioneaza complet mobilat si utilat

– discount intre 15-20% pentru 20 de apartamente in centrul bucurestiului oferit de cei de la Saphir Stein

– reduceri de pana la 28.000 de euro, loc de parcare, mobila de bucatarie si electrocasnice cadou oferite de cei de la Volumetric DF Romania prin promotia Ultra Privilegio

– bucatarii mobilate oferite de cei de la Euro Construc Mansarde sau RPF Development, tombolo cu sisteme Home Cinema la standul Adama, idei pentru desing interior, mobila pentru toata casa si electrocasnice oferta Be Igloo sau sisteme de panouri solare oferite de cei de la Salaj Residence

 

www.bankingnews.ro

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos