Promotiile, cap de afis pentru produsele bancare

Promotiile, cap de afis pentru produsele bancare

Romanii sunt mari amatori de castiguri … promotionale! De aceea, chiar si atunci cand bea o bere se asteapta ca sub capac sa descopere mesajul: "Ai castigat…". Bancile au sesizat … aceasta "inclinatie" mioritica spre cadoriseala, fapt pentru care au pus in valoare strategii de marketing neconventionale. Asa se face ca romanii care contracteaza un

Romanii sunt mari amatori de castiguri … promotionale! De aceea, chiar si atunci cand bea o bere se asteapta ca sub capac sa descopere mesajul: "Ai castigat…". Bancile au sesizat … aceasta "inclinatie" mioritica spre cadoriseala, fapt pentru care au pus in valoare strategii de marketing neconventionale. Asa se face ca romanii care contracteaza un credit sau constituie un depozit au sansa sa castige o suma mai mica sau mai mare de bani… diverse obiecte sau, daca sunt norocosi peste masura, chiar o masina.

Aproape se poate spune ca produsele bancare si activitatea bancilor pe sectorul de retail banking au devenit dependente de campaniile promotionale. O institutie de credit care se respecta nu poate "rata" o asemenea oportunitate. S-a ajuns la stadiul la care bancile vand bine si pentru ca acorda si ceva cadouri. Participand la toate aceste promotii – puse la punct de aproape toate bancile pentru care segmentul de retail
banking este o tinta (BCR, BRD, Raiffeisen Bank, Bancpost, Banca Transilvania, Piraeus Bank, Finansbank etc.) – clientii au posibilitatea de a castiga un premiu, mai mic sau mai mare, in functie de cat de darnica este banca pe care o alege.

Se poate spune ca, in prezent, romanii au la dispozitie un nou criteriu pe baza caruia pot alege un produs bancar. Daca pana in urma cu cateva luni ne uitam la costul produsului dorit, la calitatea serviciilor, la imaginea/ credibilitatea/ statutul bancii, la reteaua teritoriala sau la facilitati, astazi putem arunca un ochi si la "ce am putea castiga" daca alegem una dintre oferte.

Campania Promotionala de Primavara CARDFINANS AVANTAJ

Saptamana trecuta, in Plaza Romania, a avut loc evenimentul de decernare a premiilor Campaniei promotionale de primavara CARDFINANS AVANTAJ organizata de Finansbank in colaborare cu Plaza Romania si Bucuresti Mall.

Premiile puse in joc de Finansbank au fost castigate de: * D-na Sofica Mihaela Tuca a castigat un Opel Astra in urma unei tranzactii in valoare de 184 RON efectuata in Plaza Romania, * D-na Trocan Mariana a castigat un Opel Corsa in urma unei tranzactii in valoare de 2,279 RON efectuata in Bucuresti Mall.

In perioada 1 Martie – 9 Aprilie in Plaza Romania si Bucuresti Mall s-a desfasurat campania de promovare a CARDFINANS AVANTAJ. In cadrul aceste campanii au participat toate tranzactiile in valoare de minim 50 RON (pe un bon de casa) efectuate la comerciantii parteneri Finansbank din cele doua centre comerciale iar sansele posesorilor de card au crescut in functie de valoarea tranzactiei efectuate.

“Am incercat, si credem noi ca am reusit, ca impreuna cu partenerii nostri Plaza Romania si Bucuresti Mall sa rasplatim fidelitatea posesorilor nostri de card prin sansa de a castiga premii importante in urma tranzactiilor efecutate prin CFA in rate, cu 0% dobanda la magazinele partenere Finansbank din cele doua centre comerciale” a spus Dl. Omer Tetik, Vicepesedinte Finansbank (Romania) S.A.

Dar asta nu e totul: in acest moment se desfasoara Campania Nationala de promovare a CARDFINANS AVANTAJ, campanie prin intermediul careia sunt oferite alte premii importante: un autoturism Volkswagen Polo, o excursie in Spania, 10 iPod-uri si 10 sisteme Home Cinema.

La Banca Transilvania, “FIECARE ZI POATE FI ZIUA TA DE SALARIU”

Banca Transilvania, in parteneriat cu VISA INTERNATIONAL, deruleaza campania “Fiecare zi poate fi ziua ta de salariu!” pentru a rasplati fidelitatea clientilor. Astfel, cei care folosesc cardul Visa / Visa Electron pentru plata la comercianti pot castiga 500 EUR (echivalent in RON) / luna, timp de un an. Campania se desfasoara la nivel national, in perioada 3 aprilie – 5 iunie a.c., fiind puse in joc 3 astfel de premii pentru detinatorii de carduri, respectiv 3 premii, tot a cate 500 EUR, pentru comerciantii la care se face respectiva plata.

Pentru a participa la promotie, posesorii de carduri nu trebuie decat sa achite cu cardul Visa cumparaturile facute, de cel putin trei ori, iar valoarea minima a unei tranzactii trebuie sa fie de minim 10 RON. Astfel, cu cat sunt mai multe utilizari ale cardului, cu atat mai mult cresc sansele de castig. In plus, pentru orice plata la comercianti, facuta cu ajutorul cardului  Visa / Visa Electron, comisionul este 0.

Banca Transilvania a emis pana acum peste 700.000 de carduri, avand o cota de piata de 9%, are o retea de peste 400 de ATM-uri si aproximativ 3.000 de POS-uri. Un alt atu al bancii este numarul considerabil de unitati, adica 257, aflate in zonele cele mai importante din tara, ceea ce aduce Banca Transilvania tot mai aproape de clientii sai.

Pentru anul 2006, obiectivele Bancii Transilvania sunt: cresterea numarului de carduri emise cu peste 25%, consolidarea pozitiei detinute pe piata cardurilor si extinderea retelei de bancomate la comercianti.

Piraeus Bank isi mobilizeaza clientii la castig

Cu ocazia aniversarii a 7 ani de activitate pe piata bancara romaneasca, Piraeus Bank Romania a lansat campania “Mobilizeaza-te la castig”. Campania se desfasoara pe durata a 7 saptamani, dand astfel ocazia clientilor care vor deschide un cont de depozit la orice sucursala Piraeus Bank pana la data de 27 mai de a castiga zilnic un premiu de 1000 RON iar la finalul campaniei, marele premiu de pana la 7 ori valoarea depozitului.

Pana in prezent, campania “Mobilizeaza-te la castig”, demarata de Piraeus Bank Romania în data de 7 aprilie, are deja 17 castigatori. Pentru a avea mai multe sanse de castig, cei interesati pot deschide mai multe conturi de depozit. Campania se adreseaza tuturor persoanelor fizice sau juridice cu domiciliul in Romania, care vor deschide un cont de depozit la orice sucursala Piraeus din tara. Desemnarea  castigatorilor premiilor se va face prin tragere la sorti electronica, acestia fiind anuntati zilnic in ziarul Evenimentul Zilei.

Campania BRD “Premii unice in Romania, carduri unice in lume“ si-a desemnat castigatorul

Campania de carduri "editie limitata" desfasurata de BRD – Groupe Societe Generale in lunile decembrie 2005 si ianuarie 2006 si-a desemnat castigatorul. Marele  premiu, in valoare de 50.000 de euro, va ajunge la doamna Valentina Gutium din Bucuresti. Pentru a putea participa la aceasta promotie, un client trebuia sa detina un pachet de produse format, pe de o parte, din unul din cele sase designuri de carduri ”editie limitata”, si pe de alta parte dintr-un cont de economisire Atucont in lei sau in euro.
De asemenea, mai putea detine un credit de consum in lei, sau un descoperit autorizat de cont.

In cadrul campaniei, BRD a emis carduri bancare ”editie limitata”  cu un design unic in lume, prezentand imagini memorabile din carierele marilor sportivi ai tarii noastre. Banca a reusit, in cele doua luni de campanie, sa emita peste 500.000 de carduri, stabilind si un record mondial de emitere pentru o perioada de doua luni in cadrul organizatiei VISA. De asemenea, BRD a castigat, tot din partea organizatiei VISA, si premiul pentru <Cel mai bun emitent din zona VISA CEMEA (Central Europe, Middle East and Africa)>. Distinctia a fost acordata in cadrul conferintei VISA de la Dubrovnik, care desemneaza cea mai buna banca in domeniul cardurilor in zona Europei de Sud – Est.

Redactia BankingNews

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos