credius.ro

ProCredit Bank vrea sa dea credite taranilor direct din masina

15 martie 2006

Chiar daca nu ai la dispozitie o retea teritoriala marca CEC, exista si alte modalitati prin care sa-ti faci simtita prezenta in mediul rural. ProCredit Bank se dovedeste o inovatoare, ... pornind - cu catel si purcel - la bordul unor microbuze pentru a strabate tara in lung si in lat. Sunt vizate satele, consilierii bancii urmand sa intocmeasca dosare de credite pentru toti taranii care vor dori sa se imprumute de la ProCredit Bank. -

In cadrul conferintei de presa sustinuta de catre directoul general al bancii, Michael Kowalski, domnia sa a prezentat o noua metoda de promovare a produselor bancare: microbuzul. Banca a lansat pe data de 14 februarie, un program de promovare a produselor bancare destinat zonelor rurale. Initiativa este pusa in practica cu ajutorul agro-microbuzului rosu ProCredit Bank.

La bordul caravanei ProCredit se afla un consilier si 2-3 analisti credite. Obiectivele bolidului rosu sunt, evident, cele de informare a potentialului client. Ofiterii de credit strang dosarele de credit ale potentialilor clienti si le analizeaza, in unele cazuri.

Avantajele microbuzului
- timpul de procesare al dosarului de credit este de maximum 3 zile;
- clientul ajunge la banca numai cand imprumutul este aprobat;
- dosarul este intocmit direct de ofiterul de credit.

Rezultatele obtinute…

In cadrul acestui program de “socializare”, 200-300 de persoane sunt informate despre produsele bancii si 7-8 credite sunt analizate zilnic. Acest mod eficient de a se face prezenti pe piata creditelor agricole (in special) este si unul inedit, pana in prezent bancile recurgand la metode mult mai conservatoare.

Gabriela Dinu

gabriela.dinu@ bankingnews.ro

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro