Planurile financiare pentru copii reprezinta aproape o treime din portofoliul de contracte in vigoare al ING

Planurile financiare pentru copii reprezinta aproape o treime din portofoliul de contracte in vigoare al ING

Mai mult de jumatate dintre persoanele cu varsta de peste 35 de ani ar face lucrurile diferit daca ar putea da timpul inapoi si reveni asupra evenimentelor din viata lor, arata un studiu realizat in martie 2013 de ING in Olanda si Romania. 32% dintre participantii romani la studiu spun ca deciziile pe care le-ar

Mai mult de jumatate dintre persoanele cu varsta de peste 35 de ani ar face lucrurile diferit daca ar putea da timpul inapoi si reveni asupra evenimentelor din viata lor, arata un studiu realizat in martie 2013 de ING in Olanda si Romania. 32% dintre participantii romani la studiu spun ca deciziile pe care le-ar schimba, cu experienta acumulata in timp, sunt cele care tin de viata copiilor lor – pentru a le asigura acestora un viitor mai bun sau a-si administra mai bine propria situatie financiara astfel incat sa le poata oferi “totul”.

“Din studiile pe care le-am realizat, observam ca tot mai multi parinti sunt preocupati de gasirea unui echilibru intre investitiile pe care le realizeaza pentru micile bucurii de zi cu zi ale copiilor, resursele alocate activitatilor extracuriculare din prezent si economiile destinate oportunitatilor din viitorul mai indepartat al copiilor lor. Ne dorim sa transmitem oamenilor faptul ca o asigurare de viata este o <<punte>> pe care o pot construi peste timp, alocand in prezent o parte a bugetului pentru a sti ca si in viitor cei mici se vor bucura de tot ce este mai bun, chiar si in situatia in care nu le mai pot fi aproape. Spre exemplu, doar in primele patru luni din 2013 sumele platite de ING beneficiarilor contractelor ajunse la maturitate sunt de circa 4,5 milioane de lei iar pentru alte 20 de contracte – pentru cazurile de deces sau invaliditate a parintelui contractant – am preluat plata primelor, continuand sa economisim in beneficiul copiilor”, a declarat Carmen Soare, Director Marketing ING Asigurari de Viata.

Planurile financiare pentru copii (GenT pentru Copil si Academica) sunt cele mai solicitate produse din portofoliul ING, reprezentand circa un sfert din totalul contractelor noi incheiate in ianuarie-aprilie 2013. Totodata, la sfarsitul lunii aprilie asigurarile pentru copii detineau o pondere de 27% din intreg portofoliu de produse in vigoare, in crestere cu 1 punct procentual fata de perioada similara a anului trecut. În ceea ce priveste “portretul robot” al clientilor care au incheiat planuri financiare pentru copii la ING in 2013, circa 60% sunt femei, aproape 80% au varste cuprinse intre 25 si 39 de ani si aproape toti (80%) sunt casatoriti.

Dorinta parintilor de a asigura din timp o sursa de venituri pentru copii la varsta majoratului este reflectata de ponderea mare a celor care incheie un plan financiar de la varste foarte mici ale copiilor lor. Astfel, la ING, aproximativ 70% din politele noi din aceasta categorie incheiate in primele patru luni ale anului 2013 sunt contractele pentru copiii mai mici de 6 ani.

Totodata, doar in primele patru luni din 2013, sumele platite de ING copiilor care au implinit 18 ani au fost de 4,49 milioane de lei, in crestere cu peste 42% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Faptul ca peste jumatate (52%) dintre clientii ale caror contracte s‐au maturizat in primele patru luni din 2013 au ales sa incaseze sumele acumulate sub forma de rente anuale arata ca acestia isi doresc, in principal, sa le asigure copiilor sustinere financiara constanta in primii ani din viata de adult. Banii acumulati printr‐o asigurare pentru copii pot fi platiti esalonat, sub forma de rente anuale pe o perioada de cinci ani, sau intr‐o singura transa.

Continuand seria demersurilor pentru constientizarea nevoii de a economisi pentru viitor, ING Asigurari de Viata desfasoara pana la jumatatea lunii iulie a.c. o noua campanie de promovare a planurilor financiare pentru copii. Campania “Un sac fara fund cu jucarii de la ING” are ca premiu vouchere la diferite magazine pentru copii in valoare totala de 10.000 de lei pentru achizitia de jucarii. La promotie participa clientii care inchieie o asigurare pentru copii la ING in perioada 15 aprilie-12 iulie 2013.

Campania include componente de marketing direct, de promovare pe TV, evenimente si o componenta importanta de promovare in mediul online, incluzand Social Media (printr-un proiect desfasurat impreuna cu cei mai importanti reprezentanti parinti ai bloggosferei romanesti si o aplicatie pe pagina de Facebook Știi de la ING, prin care parintii le pot scrie copiilor gandurile lor pentru viitor).

Pe site-ul www.ingpentrucopii.ro participantii pot afla informatii complete despre regulamentul campaniei, premiu, modalitatile prin care pot incheia un Plan Financiar pentru Copii, precum si castigatorul, dupa tragerea la sorti din data de 31 iulie 2013.

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos