credius.ro

Peste 5.000 de clienti pentru Omvisan, noul produs de la Omniasig Asigurari de Viata

10 iulie 2006

Omniasig Asigurari de Viata, cel mai important operator pe segmentul asigurarilor private de sanatate, si-a extins programul de servicii, lansand de curand un nou produs de asigurare destinat acestei zone, Omvisan. Reprezentatii companiei considera ca adaptarea ofertei companiei la cerintele pietei, in general si la nevoile individuale ale clientilor in particular, reprezinta directii strategice de crestere a competitivitatii companiei. In acest sens, tinand cont de contextul evolutiilor cadrului legislativ-institutional cu relevanta... asupra servicilor medicale, Omniasig apreciaza momentul actual ca fiind favorabil dezvoltarii si promovarii programelor de asigurare private de sanatate.

Omvisan este un produs de asigurare de sanatate de tip suplimentar si este destinat atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice. Insa majoritatea asiguratilor care au apelat la acest produs este reprezentata de marile companii. Programul ofera mai multe servicii si avantaje. Printre avantaje se numara si faptul ca prin acest program se mentine sanatatea angajatilor prin servicii medicale la standarde deosebite. Din aceasta cauza, reprezentatii Omniasig au incheiat contracte atat cu spitalele private, dar si cu cele de stat. "Ne-am orientat mai mult spre spitalele militare, datorita faptului ca acestea beneficiaza de echipamente performante, si noi dorim sa le oferim asiguratilor nostri multe beneficii", afirma directorul Directia de Asigurare Omniasig, Cornelia Scarlatescu. De asemenea concentrarea acestui program se bazeaza pe extinderea serviciilor medicale pe plan intern dar si international.

Cele noua tipuri de produse Omvisan - Omvisan, Omvisan Plus, Omvisan Silver, Omvisan Silver "A", Omvisan Gold, Omvisan Gold "A", Omvisan Forte, Omvisan Extra, Omvisan Premium, permit fiecarui client alegerea pachetului de servicii de ingrijire a sanatatii si a nivelului de prime de asigurare cele mai potrivite exigentelor si posibilitatilor bugetare. Desi produsul a fost lansat in luna mai a anului curent, primele de asigurari s-au ridicat deja la valoarea de 350 de mii de euro, tinand cont de faptul ca valoarea unei prime este de 10-35 euro pe luna. "N-am deschis bine usile, ca au navalit 5.000 de asigurati", subliniaza directorul general Omniasig Asigurari de Viata, Fanel Plopeanu. Produsul este utilizat de un numar mare de asigurati, dar se doreste ca pana la sfarsitul anului acesta sa cresca si datorita faptului ca va fi lansat un nou serviciu, despre care insa reprezentantii companiei nu au vrut sa dea inca detalii. Pentru o mai buna colaborare cu asiguratii, Omniasig a creat un serviciu telefonic specializat, MEDIFON, cu functionare 24/24, unde apelul persoanei asigurate este preluat, intotdeauna, de un medic competent si il va indruma pe acesta catre cel mai apropiat spital.

Oferta diversificata

Pe langa noul produs, Omniasig are la baza serviciilor sale multe produse destinate tuturor categoriilor de persoane, indiferent de varsta. Polita de asigurare care a obtinut in anul 2002 premiul pentru Produsul Anului pentru Creativitate, la Gala Premiilor Pietei Asigurarilor, este Dental Care. Aceasta este prima stomatologica privata din Romania si se adreseaza in general grupurior de salariati. Polita ofera acoperire pentru 3 ani si are o prima de asigurare ce variaza de la 24 la 96 euro pe an. Omniasig Junior este destinat asiguarii viitorului copilului, pe cand Omniasig Senior ofera o pensie privata viagera suplimentara. Alte produse precum Omniasig Protector sau Life Confort iti ofera tie, ca eventual client, posibilitatea de a-ti crea un plan de economisire si de a-ti indeplini visul.

Cosmina Doicu
[email protected]

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro