credius.ro

Patru banci din Romania au branduri de top

12 decembrie 2006

Revista de afaceri BusinessWeek a prezentat un top al celor mai valoroase 50 de branduri romanesti, prezentand valoarea in folosinta a brandurilor din Romania. Clasamentul a fost realizat de catre compania de consultanta Brandient si D&D Research, care au aplicat acelasi principiu de capitalizare a veniturilor, pornind de la metoda royalty relief (scutirea de redeventa) care reflecta economia pe care o face un proprietar de brand prin faptul ca nu trebuie sa plateasca o licenta pentru folosirea marcii. In primele 20 de branduri identificam patru banci, trei retail-eri de electronice si electrocasnice si o societate de asigurari. "Din acest top reiese ca romanii mananca mult salam si ciocolata, beau multa bere, iau credite si se plimba mult cu Dacia. Speram ca anii viitori sa avem o alta configuratie a acestui top si sa fie prezente si marci din alte domenii", a declarat, la prezentarea topului, Aneta Bogdan, unul dintre fondatorii companiei Brandient. BCR (locul 2, valoare brand - 355,6 milioane euro), BRD (locul 3, 208,3 milioane euro), Banca Transilvania (locul 11, 40,5 milioane euro) si CEC (locul 16, 27,9 milioane euro) sunt bancile care au la dispozitie branduri extrem de valoaroase si cu impact foarte mare la public. Mai multe detalii despre Top 50 cele mai valoroase branduri romanesti gasesti pe www.banisiafaceri.ro.

www.dinucornel.ro
Cornel Dinu
[email protected]

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2043 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro