O noua nisa pentru banci: femeile de afaceri

O noua nisa pentru banci: femeile de afaceri

Pentru a incuraja spiritul antreprenorial in randul femeilor, unele banci ofera acestora anumite facilitati, prin lansarea de produse noi sau demararea unor campanii promotionale la produsele existente in portofoliu. Credit Europe Bank este una dintre bancile care s-a gandit sa sprijine femeile hotarate sa-si dezvolte propria afacere, sau pe cea a companiei in care activeaza.

Pentru a incuraja spiritul antreprenorial in randul femeilor, unele banci ofera acestora anumite facilitati, prin lansarea de produse noi sau demararea unor campanii promotionale la produsele existente in portofoliu. Credit Europe Bank este una dintre bancile care s-a gandit sa sprijine femeile hotarate sa-si dezvolte propria afacere, sau pe cea a companiei in care activeaza. Banca demareaza, sub sloganul „Femeile vor sa auda cifre frumoase”, o campanie promotionala dedicata femeilor de afaceri din Romania. Astfel, in perioada 5 mai-31 iulie 2008 femeile pot contracta orice produs dedicat IMM-urilor cu comision de acordare 0%. Campania se adreseaza  intreprinderilor in care cel putin o femeie este actionar, manager sau administrator, fiind necesara completarea unei cereri de credit si depunerea documentatiei aferente dosarului de credit, in perioada derularii promotiei, in sucursalele bancii. Si Eximbank incearca sa incurajeze femeile antreprenor. Banca a lansat in aceasta primavara un nou produs de creditare, dedicat IMM-urilor in care femeile sunt actionari majoritari. In acest caz, femeile pot obtine imprumuturi de pana la 100.000 euro, pe o perioada de cel mult cinci ani, pentru care dobanda este subventionata cu 5 puncte procentuale si fixa pe toata perioada derularii creditului. 

Reprezentantii Credit Europe Bank sustin ca prin aceasta campanie banca urmareste, in primul rand, diferentierea fata de restul competitorilor care se adreseaza sectorului IMM, prin oferte personalizate pentru nise de piata insuficient exploatate, precum si sustinerea continua a IMM-urilor pe plan local si, implicit, cresterea notorietatii bancii pe acest segment. „Avand in vedere importanta femeilor pentru mediul de afaceri romanesc in general, si  pentru segmentul IMM in special, Credit Europe Bank a hotarat sa se implice activ in sustinerea  acestora. Campania “Femeile vor sa auda cifre frumoase” se vrea a fi un prim pas dintr-un program personalizat, adresat femeilor de afaceri, ca stimulent si sustinere pentru dezvoltarea afacerii. Pe langa suportul financiar concretizat in comision 0% la acordare pentru produsele de creditare IMM incluse in campanie, dorim sa ducem mai departe acest proiect si sa ne implicam activ in educarea spiritului de afaceri al femeilor. Urmatoarea directie posibila ar putea fi dezvoltarea de parteneriate cu asociatiile femeilor de afaceri si alte ONG-uri care sustin acest sector. Detalii complete in ceea ce priveste costurile aferente fiecarui produs inclus in campanie se pot obtine in sucursalele Credit Europe Bank ” a declarat directorul Departamentului Marketing IMM al Credit Europe Bank, Mustafa Cavusoglu.

„Campania ‘Femeile vor sa auda cifre frumoase’ este un proiect conceput special pentru incurajarea implicarii femeilor de afaceri in companiile IMM, prin oferirea si a unor surse concrete de finantare. Vrem sa fim alaturi de femeile de afaceri pe termen lung si impreuna sa sustinem dezvoltarea afacerilor acestora, motiv pentru care am ales sa includem in aceasta campanie o gama completa de solutii de finantare”, a mai subliniat. Cavusoglu. Portofoliul de produse Credit Europe Bank dedicate IMM-urilor, care sunt incluse in campania „Femeile vor sa auda cifre frumoase” cuprinde creditele pentru finantarea capitalului de lucru Prompt IMM si Suport IMM; creditul pentru nevoi nenominalizate – Total IMM; creditele de investitii – Ipotecar IMM, Construct IMM, Transport IMM, Invest IMM si un pachet de produse pentru sectorul medical, Medical IMM. 
 
Pentru a beneficia de acest program, IMM-urile trebuie sa indeplineasca criteriile minime de eligibilitate ale bancii pentru acordarea unui credit. Astfel, companiile trebuie sa fie stabile din punct de vedere financiar, sa aiba experienta in domeniu de minim 1 an, fara credite restante si fara incidente de plata in Centrala Incidentelor de plati. Oferta nu se cumuleaza cu alte campanii promotionale desfasurate de catre Credit Europe Bank, in aceasta perioada.

Ludmila Cucia 

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos