UniCredit Tiriac Bank si METRO Cash & Carry Romania au lansat, la nivel national, primul card de credit co - branded de pe piata romaneasca, dedicat companiilor si vor sa atraga in primul an cel putin 10.000 clienti. Nivelul maxim de creditare pentru acest instrument de plata, emis sub logo Visa, este echivalentul in lei al sumei de 35.000 de euro, dar nu mai mult de 30% din cifra de afaceri medie lunara a firmei, calculata pe baza ultimului bilant pentru un intreg an financiar. Noul produs a fost testat intr-un program pilot derulat in ultimele 9 luni in orasele Craiova si Iasi, unde a avut, potrivit reprezentantilor bancii, rezultate peste asteptari. "Am inregistrat rezultate remarcabile in cadrul proiectului pilot din Craiova si Iasi. Tranzactia medie efectuata cu acest instrument de plata a fost de patru ori mai mare decat tranzactia medie a unui card business. De asemenea, numarul de tranzactii a fost dublu, iar cheltuiala lunara a fost de doua ori si jumatate mai mare fata de aceeasi indicatori ai unui card business", a precizat Catalin Cretu, Director General Romania, Visa Europe, prezent la conferinta de presa prilejuita de lansarea noului card. Prin intermediul cardului de credit METRO - UniCredit Tiriac Bank, clientii au avantajul de a dispune oricand de fondurile necesare, putand profita de oportunitatile care pot aparea pe neasteptate. in plus, posesorii de card beneficiaza de reduceri in magazinele METRO Cash & Carry Romania si la partenerii UniCredit Tiriac Bank, avand controlul deplin asupra sumelor cheltuite. "Cardul de credit co-branded METRO - UniCredit Tiriac Bank este un instrument prin care ne sustinem clientii IMM in aceasta perioada economica dificila, introducand astfel pe piata romaneasca primul produs de acest gen destinat companiilor", a declarat Zoltan Major, Vicepresedinte UniCredit Tiriac Bank responsabil de Divizia Retail.
Avantajele financiare oferite clientilor METRO Cash & Carry Romania, cu acest nou tip de card sunt:
* Perioada de gratie de pana la 50 de zile, in functie de data efectuarii tranzactiei, in care clientul nu plateste dobanda pentru tranzactiile efectuate la comercianti;
* Dobanda cu 3% mai mica decat cea standard pentru tranzactiile efectuate in magazinele METRO;
* Daca, pana la data scadenta, clientul plateste integral suma utilizata, beneficiaza de dobanda zero pentru toate tranzactiile efectuate la comercianti;
* Comision zero pentru platile efectuate la comercianti in Romania;
* Valabilitate nationala si internationala.
Printre facilitatile pe care cardul co-branded le permite, se numara: plata facturilor la ATM-urile UniCredit Tiriac Bank, schimbarea PIN-ului direct la ATM-urile UniCredit Tiriac Bank, verificarea soldului si lista ultimelor 10 tranzactii la ATM-urile UniCredit Tiriac Bank, inrolare gratuita la serviciul 3D Secure, pentru tranzactii sigure pe internet, posibilitatea de a opta pentru emiterea unui numar nelimitat de carduri suplimentare, rambursarea automata a sumei utilizate din linia de credit dintr-un cont curent deschis la UniCredit Tiriac Bank si accesul online la informatiile aferente contului de card prin Online B@nking.
Ca utilizatori ai acestui card, clientii au acces la programe dezvoltate special pentru ei:
* Program de reduceri la partenerii METRO Cash & Carry Romania si UniCredit Tiriac Bank - Platind cu acest card in reteaua partenerilor METRO, clientul beneficiaza de reduceri semnificative la costurile pentru produsele si serviciile oferite de acestia. Lista partenerilor poate fi consultata pe www.programreduceri.ro, in magazinele METRO Cash & Carry Romania si in spatiile partenerilor care intra in acest program.
* Program de asigurare gratuita - pentru bunurile achizitionate in reteaua METRO Cash & Carry Romania si platite cu acest card, clientul METRO beneficiaza de asigurare gratuita - pe timpul transportului si doua saptamani dupa achizitie - pentru accidente si furt prin efractie.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro