Noi identitati vizuale pentru bancile romanesti

Noi identitati vizuale pentru bancile romanesti

Doua banci incearca in aceste zile sa ne obisnuiasca cu o noua identitate vizuala. Finansbank si OTP Bank se afla in plin proces de rebranding, prima si-a schimbat denumirea oficiala in Credit Europe Bank, iar cea de-a doua a apelat la un "face lift" pentru sigla proprie. Inlocuirea numelui bancii din Turcia este determinata de

Doua banci incearca in aceste zile sa ne obisnuiasca cu o noua identitate vizuala. Finansbank si OTP Bank se afla in plin proces de rebranding, prima si-a schimbat denumirea oficiala in Credit Europe Bank, iar cea de-a doua a apelat la un "face lift" pentru sigla proprie. Inlocuirea numelui bancii din Turcia este determinata de preluarea Finansbank Turcia de catre National Bank of Greece. "Misiunea si viziunea noastra raman neschimbate", a subliniat presedintele Credit Europe Bank, Tamer Ozatakul, la conferinta de presa prilejuita de initierea oficiala a procesului de rebranding la care va fi supusa banca din Turcia. "Nu suntem o banca noua, ci o noua valoare", a declarat oficialul bancii. Investitia necesara pentru procesul de rebranding in Romania depaseste un milion de euro, a precizat si vicepresedintele Omer Tetik. "Procesul de rebranding include mai multe aspecte, iar suma finala nu a fost inca stabilita", a afirmat Tetik.

OTP Bank s-a gandit foarte serios sa-si schimbe logo-ul inca de anul trecut. Analistul Wood&Co, Jiri Stanik a precizat la inceputul acestui an ca banca maghiara vrea sa inlocuiasca patratul din logo cu un cerc, mentinand in acelasi timp culoarea verde. Schimbarea va fi aplicata tuturor unitatilor bancare ale OTP, bancomatelor si cardurilor. "Probabil ca toate subsidiarele din strainatate ale OTP vor face la fel", a mentionat Stanik.

De altfel, anul curent constituie un moment de cotitura pentru mai multe institutii de credit din Romania, care au ales fie sa-si schimbe denumirea, fie doar sa ne obisnuiasca cu o noua imagine proprie. In cele mai multe cazuri, o astfel de miscare este determinata de modificarea actionariatului. Alte banci care au prevazut in agenda de lucru pe 2007 un proces de rebranding se numara UniCredit Tiriac, Romexterra Bank si Citibank.

Sigla BCR adopta culoarea rosie

Insa cel mai important proces de rebranding va fi implementat de cea mai mare banca din Romania, BCR. Inca de la preluare, presedintele Erste Bank, Andreas Treichl, spunea ca logo-ul si denumirea BCR vor ramane aceleasi, dar vor fi mai stralucitoare. "Daca acestea sunt de calitate le pastram. Am demonstrat-o si in cazul altor achizitii. Cum BCR este de calitate, vom pastra numele si logo-ul, doar scrisul va fi mai stralucitor, cum ne place noua", declara Treichl, lasand sa se inteleaga ca in viitor va incepe marele rebranding de pe piata bancara din Romania. Speculatiile au fost confirmate de Manfred Wimmer, directorul de strategie al Erste Bank si seful programului de integrare si dezvoltare a BCR, intr-un interviu acordat Ziarului Financiar.

"Numele bancii ramane neschimbat, este un brand foarte bun. Va fi schimbat insa logo-ul pentru a reflecta apartenenta la grupul Erste si a da un mesaj de schimbare pozitiva, preluand culorile rosu si bleumarin. Actualul logo nu este suficient de vizibil, mai ales noaptea; imaginea nu este suficient de intensa", a explicat Manfred Wimmer.

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos