Inovatia transforma unitatea bancara intr-un spatiu relaxat

Inovatia transforma unitatea bancara intr-un spatiu relaxat

Multa lume e la curent cu ideea de cafenea bancara, iar o parte chiar a frecventat aceste locatii. Introdus de Banca Transilvania cu mai mult de doi ani in urma, conceptul aduce in acelasi loc afacerile si relaxarea, fiind preluat in scurt timp si de alte banci, precum BRD, BCR sau Volksbank. Daca la noi

Multa lume e la curent cu ideea de cafenea bancara, iar o parte chiar a frecventat aceste locatii. Introdus de Banca Transilvania cu mai mult de doi ani in urma, conceptul aduce in acelasi loc afacerile si relaxarea, fiind preluat in scurt timp si de alte banci, precum BRD, BCR sau Volksbank. Daca la noi aceasta idee este o inovatie, ea pare insa o joaca de copii in comparatie cu ceea ce au facut Deustche Bank in Germania.

Conceptul Q110 de sucursala introdus de acestia reprezinta o noua filosofie de afaceri, care ofera o noua experienta pentru clientii bancari. Unitatea pilot a fost deschisa in Berlin si ofera, pe o suprafara de 1.260 mp, un spatiu in care clientii se intalnesc cu consilierii, denumita Forum, un loc de joaca pentru copiilor lor, unde acestia sunt ingrijiti de personal profesionist, „The Lounge", un spatiu pentru relaxare, unde se poate servi o cafea si o gustare sau rasfoi paginile unei reviste. De asemenea, in cadrul sucursalei se gasesc si un magazin, „The Trend Shop", unde se pot gasi diferite produse, printre care si alimente marca Harrods, in cadrul unui parteneriat dintre banca si renumitul lant britanic de magazine. Atractia este cu atat mai mare cu cat britanicii de la Harrods nu au nici un magazin in Germania.

Cel mai interesant fapt este ca sucursala Deutche Bank arata ca un magazin, cu rafturi pe care se gasesc produse. Este vorba despre produsele bancare ale bancii (credite, carduri, conturi de economii, pensii, asigurari etc), pe care le-au transformat din clasicele pliante de prezentare in cutii cu design atragator, iar in care se gaseste prezentarea unui produs, plus un cupon pentru cafea si un cadou, pe care le poti utiliza in magazine din cadrul sucursalei. In aceste fel, produsele bancare capata cu adevarat o forma tangibila.

„Forumul" nu se aseamana de loc cu clasica incapere cu birouri si ghisee, ci este o zona deschisa, ce seamana mai mult cu un magazin in care se comercializeaza carti. Produsele ‘ambalate’ ale bancii stau pe rafturi, intre care exista mese la care poti discuta cu consilierii despre produsul ales. Tranzactiile se realizeaza intr-o zona speciala, dotata cu aparatura de tipul self-banking.

Incercati aici un tur 3D al sucursalei Q110, iar aici gasiti poze. 

Bogdan Popescu

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos