ING se lauda cu cel mai vizitat site dintre toate bancile

ING se lauda cu cel mai vizitat site dintre toate bancile

De fiecare data cand isi prezinta bilantul pe o anumita perioada, bancile gasesc motive de mandrie si posibilitati de a folosi superlative, desi rezultatele prezentate nu le recomanda totdeauna. Cu o astfel de ocazie, prezentarea rezultatelor pe 2008, cei de la ING Bank ne-au oferit un set de superlative mai putin intalnite pana acum. Printre

De fiecare data cand isi prezinta bilantul pe o anumita perioada, bancile gasesc motive de mandrie si posibilitati de a folosi superlative, desi rezultatele prezentate nu le recomanda totdeauna. Cu o astfel de ocazie, prezentarea rezultatelor pe 2008, cei de la ING Bank ne-au oferit un set de superlative mai putin intalnite pana acum. Printre realizarile anului 2008, oficialii bancii olandeze au mentionat faptul ca ING Romania este banca „cu cel mai inalt grad de satisfactie din industrie”, in ceea ce priveste clientii persoane fizice. De asemenea, pagina de internet a ING a avut in 2008 „cel mai mare trafic inregistrat de site-urile locale ale bancilor”, cu peste 1 milion de vizite pe luna.

Bancile nu si-au inscris site-urile intr-un sistem public de contorizare a traficului, precum trafic.ro sau sati.ro, astfel incat nu putem avea posibilitatea de a compara si verifica numarul de accesari pe site-urile bancilor. Analizand sistemul de contorizare sati.ro, observam ca traficul pe site-ul ING ar fi comparabil cu cel de pe Orange.ro. Site-ul operatorului de telefonie mobila a inregistrat in ianuarie aproximativ 1,2 milioane de vizite, avand aproape 550.000 de vizitatori unici, in timp ce numarul de clienti Orange depaseste 10 milioane.

Albert Roggemans, seful pe retail al ING Bank, a explicat ca aceste doua concluzii, privind gradul de satisfactie al clientilor si traficul pe site-urile bancare, sunt rezultatul unor studii comandate de banca, fara a dori sa dea mai multe amanunte. Pe de alta parte, oficialul ING a aratat ca interesul clientilor pentru utilizarea serviciilor bancare la distanta, precum cele prin internet sau telefonul mobil, este tot mai mare. Tot mai multi clienti isi achizitioneaza produsele si serviciile dorite prin intermediul paginii de internet a bancii, a mai mentionat Roggemans, desi in continuare nu se poate vorbi despre o pondere semnificativa a acestora.

Acesta subliniaza caracterul „user friendly” al bancii, pentru a folosi terminologia din domeniu IT. „Suntem cea mai usor de utilizat banca”, se lauda seful pe retail de la ING. In acest sens, Roggemans enumereaza o serie de produse si servicii „inovative” (cuvintul apartine celor de la ING) introduse anul trecut de banca: Ing Plati Express, ING Debit Direct, plati on-line in valuta prin Home’Bank (internet banking), catalogul bancar ING, un proiect de educare a publicului larg in ceea ce priveste serviciile financiare, programul de plata prin intermediul mobilului (aflat in faza de testare).

Potrivit datelor furnizate de banca, numarul clientilor ING era la sfarsitul anului trecut de aproape 780.000, dintre care 769.000 clienti individuali si 8.000 de IMM-uri. Banca avea la sfarsitului anului trecut 215 unitati, dintre care 180 de retail si 35 corporate. Potrivit oficililor ING, in primele doua luni ale anului au mai fost deschise 5 unitati ale bancii. Obiectivul ING este atingerea pragului de 1 milion de clienti, iar daca pana acum oficialii estimau ca vor putea atinge aceasta tinta cu o retea de 250 de unitati, noile conditii indica un necesar de 230 de unitati.

Bogdan Popescu

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos