ING lanseaza campania globala de publicitate pentru Formula 1

ING lanseaza campania globala de publicitate pentru Formula 1

ING va lansa prima sa campanie globala de publicitate, pentru a promova sponsorizarea Echipei F1 ING Renault si activitatile de branding pe pista, la inceputul ING Australian Grand Prix, pe 15 martie, informeaza institutia bancara intr-un comunicat de presa. Campania va rula pana la Grand Prix-ul din Brazilia, care incepe pe 21 octombrie. Campania se

ING va lansa prima sa campanie globala de publicitate, pentru a promova sponsorizarea Echipei F1 ING Renault si activitatile de branding pe pista, la inceputul ING Australian Grand Prix, pe 15 martie, informeaza institutia bancara intr-un comunicat de presa. Campania va rula pana la Grand Prix-ul din Brazilia, care incepe pe 21 octombrie.

Campania se va difuza in 30 tari din intreaga lume si include spoturi de 15 pana la 40 secunde, difuzate atat la posturile de televiziune nationale care emit curse de Grad Prix, cat si internationale, in timpul fiecarui weekend cand se organizeaza curse din calendarul Formulei 1. Campania audio-video va fi sustinuta si de o campanie in presa scrisa, incluzand publicatii de business din intreaga lume, dar si de o campanie online in cele mai importante portaluri de stiri, presa online si portaluri dedicate Formulei 1. 

Creata de Kemper Trautmann, campania exploreaza similitudinile dintre echipa ING Renault F1 si serviciile ING din domeniul bancar, al asigurarilor de viata sau al managementului activelor, concentrandu-se pe conceptul ca in spatele pilotului de Formula 1 – si al clientului ING – se afla o echipa de profesionisti care ii ofera in permanenta suport si consultanta, pentru a-l ajuta sa se bucure de succes. 

Bazandu-se pe campania publicitara globala de Formula 1, pe activitatile de branding pe pista in cadrul a 14 dintre cele 17 curse de Grand Prix si pe sponsorizarea titlului Echipei ING Renault F1, ING isi va consolida in continuare brand-ul si notorietatea la nivel mondial, ca una dintre cele mai importante institutii financiare mondiale, care ofera servicii bancare, asigurari si management al activelor pentru mai mult de 60 milioane de clienti din 50 de tari din intreaga lume. Cu o audienta a transmisiunilor TV de peste 850 milioane de telespectatori in toata lumea, grupul ING deruland operatiuni in 15 dintre cele 17 tari in care se organizeaza curse Grand Prix, F1 ofera oportunitati fara rival pentru consolidarea brand-ului global al ING.
   
Isabelle M. Conner, Director al Programului F1 al ING, a declarat: “Programul nostru de sponsorizare in Formula 1 este o initiativa la nivel mondial, care va ajuta ING sa isi unifice brand-ul la nivel global si sa creasca gradul de notorietate al acestuia in randul publicului.  Formula 1 este cea mai buna platforma pentru un program de sponsorizare la nivel global, deoarece are potentialul de a ajunge la o baza de clienti foarte extinsa.“

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos