ING continua seria reclamelor bizare si subtile

ING continua seria reclamelor bizare si subtile

"ING in pana de carduri / ING ramine fara plastic" este titlul unui articol publicitar care a aparut in aceste zile in mai multe mijloace mass-media. Materialul starneste instantaneu interesul cititorilor, care sunt surprinsi de aceasta informatie. Pana la urma, cine a mai auzit ca o banca sa ramana fara carduri? <Succesul promotiei, care promite

"ING in pana de carduri / ING ramine fara plastic" este titlul unui articol publicitar care a aparut in aceste zile in mai multe mijloace mass-media. Materialul starneste instantaneu interesul cititorilor, care sunt surprinsi de aceasta informatie. Pana la urma, cine a mai auzit ca o banca sa ramana fara carduri? <Succesul promotiei, care promite o dobanda de 14% pe an la sumele nou depuse pe ING Card Cont’ROL, a lasat banca fara carduri. “Facusem si noi niste estimari ale numarului de clienti care o sa-si deschida ING Card Cont’ROL, atrasi de dobanda uriasa, dar rezultatul depaseste orice asteptare. Ni s-a terminat plasticul pentru carduri si este posibil ca unii dintre clienti sa primeasca un card cu alt design si alta culoare decat Visa, pe care o oferim in mod normal. Ne cerem scuze si ii asiguram pe clienti ca saptamana viitoare vom rezolva problema”, spune un reprezentant al departamentului de carduri de la ING.>, cam asa suna unul dintre paragrafele articolului publicitar. Aproape ca te starneste rasul, mai alea cand afli ca ING Bank este gata sa ofere unor clienti carduri cu alt design si alta culoare decat Visa. Dincolo de orice comentariu care poate fi facut pe marginea advertorialului, cea mai importanta concluzie este ca acest mesaj ales de ING Bank capteaza atentia. Si, pana la urma, acesta este si scopul.

ING Bank nu este la prima abatere cand vine vorba de reclame bizare si/sau subtile, banca olandeza alegand, nu cu mult timp in urma, sa-si promoveze cardul de salarii in locuri mai putin experimentate de institutiile financiar-bancare pentru campaniile de promovare: toaletele publice din baruri, restaurante, etc. Acea reclama a ING Bank era absolut bizara, pentru ca soca prin felul in care fusese conceputa si prin locatia aleasa. De altfel, macheta publicitara era perfect adaptata locului, respectiv toaletei, avand un mesaj oarecum intim: "Ti-ai lasa seful sa decida ce fel de lenjerie sa porti?". Dincolo de aceasta intrebare, cu raspuns previzibil, ING Bank explica tuturor ca este bine ca fiecare sa decida ce card de salariu sa aleaga.

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos