credius.ro

ING Bank recidiveaza

12 mai 2010

ING Bank poate fi considerata una dintre cele mai inspirate banci atunci cand vine vorba de modalitatile de promovare. Ultima campanie de marketing a institutiei de credit olandeze, lansata recent, presupune "transformarea" vitrinelor sucursalelor proprii, in sensul amenajarii astfel incat acestea sa arate ca ale unor magazine de haine, pantofi, mobila sau electrocasnice. In campanie vor fi implicate 175 de unitati ale bancii. Pe langa utilizarea celor 175 de vitrine, office-urile ING vor avea un make - up artist. "In timp ce se vor bucura de sedinta de make-up, invitatele bancii vor avea la dispozitie cate de un consultant ING care le va prezenta cate un produs, impreuna cu o parte din informatiile privind calculul unui credit pentru nevoi personale, perioada de esalonare, ori suma de rambursat ori alte detalii de interes", spune Cristina Micu, Director de Marketing Comunicare Retail in cadrul bancii.

ING Bank nu este la prima abatere cand vine vorba de reclame bizare si/sau subtile, banca olandeza alegand sa-si promoveze produsele si servicii in moduri iesite din comun. Spre exemplu, ING a ales, in trecut, sa-si promoveze cardul de salarii in locuri mai putin experimentate de institutiile financiar-bancare pentru campaniile de marketing: toaletele publice din baruri, restaurante, etc. Acea reclama a ING Bank era absolut bizara, pentru ca soca prin felul in care fusese conceputa si prin locatia aleasa. Detalii gasiti in articolul "Cea mai bizara reclama bancara".

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro