credius.ro

ING Bank isi reconfirma tinta de un milion clienti in 2010

16 septembrie 2009

ING Bank Romania isi reconfirma tinta de a ajunge la un milion de clienti in 2010, insa va reusi acest lucru cu 220 de unitati deschise, in loc de 250 de sucursale si agentii, cat planuia initial sa deschida pana anul viitor, a declarat directorul adjunct al bancii, Albert Roggemans. "Am spus ca vom ajunge la un milion de clienti in 2010, cu 250 de unitati deschise. O vom face in schimb cu mai putine unitati, deci cu costuri mai mici, ceea ce inseamna ca am reusit sa fim mai eficienti. Este totodata un semn ca modelul de franciza functioneaza foarte bine", a spus Roggemans. El a mentionat ca banca are, in prezent, circa 870.000 clienti pe segmentul de retail. ING Bank are deschise in prezent, pe piata din Romania, 35 de sucursale bancare pentru companii si peste 180 de unitati pentru persoane fizice.

Directorul adjunct a explicat ca, in continuare, banca intentioneaza sa se dezvolte pe acelasi model de afaceri, cu un numar adecvat de produse bancare, "care sa acopere nevoile a 90% dintre romani". In acelasi timp, Roggemans considera ca banca si-a dezvoltat suficient reteaua teritoriala, concentrandu-se in continuare pe investitii in serviciile bancare pe internet. "Atunci cand ai prea multe produse bancare, clientii se vor pierde in ele. Vrem sa ne mentinem pe aceeasi linie, dar sa facem produsele noastre mai accesibile", a completat el.

ING Bank este prezenta pe piata din Romania de 15 ani, timp in care a devenit o prezenta dominanta pe segmentul pentru companii. Pe retail cota de piata este mult mai redusa insa, ING Bank lansandu-se pe acest sector cu 5 ani in urma. "Avem o penetrare a pietei, pentru totalul clientilor, de 9,9%. Pentru multinationale, de exemplu, este de 70%, iar pentru companiile mari de circa 50%. Pentru companiile medii suntem la 15%, insa am intrat mai tarziu pe acest segment. Pe sectorul pentru persoane fizice avem un grad de penetrare a pietei de circa 10%", a spus directorul general al ING Bank Romania, Misu Negritoiu. El a explicat ca rezultatele mai bune pe care banca le-a obtinut in 2009 fata de anul precedent, in ciuda contextului de criza economica, sunt rodul investitiilor pe care ING Bank le-a facut anterior. ING Bank Romania a obtinut un profit brut de 114 milioane lei (27 milioane euro) in primul semestru din 2009, cu 101% mai mult decat in prima jumatate din 2008, pe fondul cresterii activelor totale cu 16% in acelasi interval.

Noi produse de creditare si economisire, printre care imprumutul alternativ la Prima Casa

ING a lansat noi produse de economisire si creditare printre care se numara si imprumutul constituit ca alternativa la programul "Prima Casa", cu ocazia implinirii a 15 ani de activitate pe piata din Romania, a anuntat, miercuri, banca. Astfel, creditul imobiliar ING de Casa Noua are o dobanda variabila (la un an) de 5,5% pe an si o dobanda anuala efectiva (DAE) de 6,11%, pentru un credit de 80.000 euro pe 30 de ani. Spre deosebire de produsele incluse in programul Prima Casa, creditul ING necesita 25% avans din partea clientului, insa are o suma maxima ce poate fi imprumutata de 80.000 euro. Totodata acesta se obtine pentru cumpararea sau construirea unei locuinte cu scop de resedinta principala, chiar daca exista in proprietate si alte imobile sau terenuri. Dupa 12 luni, titularul imprumutului poate sa ramburseze creditul anticipat, fara nici un comision suplimentar. Un alt produs de creditare lansat de ING este ING Personal, cu o dobanda de 15,5% pe an si DAE de 18,23% pentru un credit de 60.000 lei, acordat pe 5 ani, cu asigurare. Totodata, ING a lansat un produs de economisire adresat parintilor care vor sa puna bani de-o parte pentru copii. Pentru acest produs, ING ofera o dobanda preferentiala, contul putand fi deschis atat in lei, cat si in euro.

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro