credius.ro

ING Asigurari de Viata impune noi standarde de exigenta in domeniul consultantei financiare pentru clienti

29 august 2012

ING continua demersurile pentru atingerea excelentei in relatia cu clientii prin implementarea Partener 3.0, un program pentru profesionalizarea si loializarea fortei de vanzari, unic pe piata de asigurari din Romania.
Consolidarea parteneriatului INGclientconsultant financiar, impunerea de noi standarde de performanta si transparenta, si educarea pietei sunt directii strategice in activitatea ING, ce vor fi dezvoltate si in viitor.
• In 2012, ING Asigurari de Via¬ta marcheaza implinirea a 15 ani de prezenta pe piata
romaneasca. Continuand seria initiativelor intreprinse inca de la intrarea pe piata romaneasca, in urma cu 15 ani, pentru a fi permanent aproape de clienti, a le oferi consultanta financiara de inalta caliate si un parteneriat pe termen lung, ING Asigurari de Viata implementeaza Partener 3.0., un program complex de profesionalizare si loializare a fortei sale de vanzari.

Partener 3.0 isi propune consolidarea parteneriatului dintre companie, consultan¬ii financiari si clienti, redefinind standardele, gradul de profesionalism si statutul consultantului financiar si al managerului sau, astfel incat sa genereze excelenta in servicii pentru clienti si, totodata, sa consolideze relatia pe termen lung dintre companie si forta de vanzari performanta. Concret, Partener 3.0 include noi programe de pregatire profesionala si o noua platforma de beneficii oferite consultantilor financiari, precum abonamente medicale, pensii si asigurari de viata, ceea ce il pozitioneaza ca initiativa unica pe piata asigurarilor din Romania. Programul, care se afla in plin proces de implementare implica toata forta de vanzare a INGAsigurari de Viata si presupune investitii de circa 7,3 milioane de euro in perioada 2012–2016, aferente implementarii programului si platformei de loializare.

“In contextul noilor realitati economice si sociale, clientii au tot mai mult nevoie de sfaturi financiare, de transparenta si de un parteneriat solid pe toata durata relatiei cu compania careia ii acorda increderea. In fata acestor realitati, la ING Asigurari de Viata am decis sa fim proactivi, asumandune prin Partener 3.0 noi standarde de excelenta in activitatea de onsultanta, astfel incat sa identificam in timp real si cat mai precis nevoile si exigentele lientului de azi si de maine.

De altfel, rezultatele investitiilor pe care le-am realizat dea lungul timpului pentru profesionalizarea continua, dotarea cu instrumente de lucru performante si loializarea fortei noastre de vanzare se vad si ne onoreaza: peste o treime dintre consultantii ING Asigurari de Viata ne sunt parteneri de peste 10 ani iar, la nivel de companie, media procentului de promovabilitate a examenelor de certificare, este de 83%”, a declarat Adrian Lupescu, Chief Financial Officer, ING Asigurari de Viata. Alaturi de programele dedicate fortei de vanzari, o alta directie strategica de investitii vizeaza cresterea continua a beneficiilor oferite clientilor, prin dezvoltarea de produse adaptate nevoilor lor si instrumente utile care sa ii ajute sa isi inteleaga mai bine propria situatie financiara. Anticipand nevoile clientilor, ING a inovat permanent, oferind adeseori beneficii in premiera pentru piata din Romania – asa cum sunt asigurarile de tip unit‐linked, lanurile financiare pentru copii, asigurarea suplimentara pentru afectiuni grave sau Planul inancnal (un instrument interactiv de analiza a nevoilor financiare, iar Perso lansat in 2011). In plus, transparenta este un reper esential in relatia cu clientii, ING oferind inca din 2001 in mod gratuit serviciul Partener online; in mai 2008, simultan cu colectarea primelor contributii la Pilonul II, a fost lansat serviciul MyING, pentru ca un an mai tarziu sa fie extins si pentru clientii de pensii facultative. In 2010 toate aceste servicii au fost comasate sub “umbrela” MyING – un portal integrat, care va fi dezvoltat si pe viitor prin adaugarea de noi functionalitati. In plus, in cadrul programului de feedback din partea clientilor de asigurari de viata si de pensii facultative – Net Promoter – implementat inca din 2010, ING Asigurari de iata trimite lunar aproximativ 5.000 de chestionare clientilor, ale caror opinii sunt ulterior ncluse initiativele de imbunatatire a activitatii companiei.

Demersurile de informare si educare a publicului sunt structurate pornind de la nevoile actuale ale clientilor si depasesc sfera stricta a problematicilor financiare – in 2011, ING Asigurari de Viata lansand, spre exemplu, in colaborare cu SMURD primul program de preventie si educatie pentru salvarea de vieti din Romania (“Lectia de prim ajutor”). Doar in cadrul campaniilor realizate in ultimii trei ani, adresate atat publicului larg, cat si unor categorii specifice de consumatori, precum elevi sau studenti, ING a ajuns la un public de peste 75 milioane de persoane.

„Toate demersurile pe care le intreprindem vin sa reconfirme angajamentul pe care ni lam asumat in 1997 pentru piata romaneascaacela de a investi in economia locala si intro activitate eficienta, pentru a oferi clientilor protectia financiara si solutii de care au nevoie pentru asi imbunatati viitorul financiar. In cadrul acestui parteneriat, in decursul celor 15 ani ING Asigurari de Viata a platit clientilor beneficii pentru evenimente asigurate si contracte ajunse la maturitate de 334 de milioane de lei. Este un angajament in care vom ramane la fel de implicati, diferentiindune prin claritate si consultanta financiara de inalta clasa”, a incheiat Adrian Lupescu, Chief Financial Officer, ING Asigurari de Viata.
 

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2023 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro