Generali vrea sa-si sporeasca afacerile din asigurari unit-linked cu cel putin 50% in acest an

Generali vrea sa-si sporeasca afacerile din asigurari unit-linked cu cel putin 50% in acest an

Generali Asigurari mizeaza pe cresterea cu cel putin 50% a segmentului sau de asigurari unit-linked in acest an, la cel putin 8 milioane lei, mai ales datorita constientizarii romanilor de necesitatea acestui produs, a declarat pentru NewsIn seful serviciului asigurari de viata al companiei. La produsele de tip unit-linked, companiile plaseaza in fonduri de investitii

Generali Asigurari mizeaza pe cresterea cu cel putin 50% a segmentului sau de asigurari unit-linked in acest an, la cel putin 8 milioane lei, mai ales datorita constientizarii romanilor de necesitatea acestui produs, a declarat pentru NewsIn seful serviciului asigurari de viata al companiei.

La produsele de tip unit-linked, companiile plaseaza in fonduri de investitii o mare parte din prima platita, dar riscul investitional apartine clientului, intrucat acesta este cel care decide in care dintre fonduri isi plaseaza banii. Clientul mai decide si nivelul ponderii investite din prima de asigurare, cu conditia sa ramana o anumita suma care sa acopere prima de asigurare de viata.

In 2007, Generali Asigurari a afisat prime brute subscrise de 5,2 milioane lei din asigurari de viata unit-linked.

"Generali Asigurari a afisat prime brute subscrise de 60,8 milioane lei din asigurari de viata anul trecut, in crestere cu 49,4% fata de 2006, ca urmare a avansului puternic pe segmentul de asigurari unit-linked", a precizat seful serviciului asigurari de viata al companiei, Ovidiu Racoveanu. Compania a inregistrat anul anterior prime brute subscrise de 40,7 milioane lei din asigurari de viata.

Generali Asigurari a afisat o crestere peste medie si pe segmentul de asigurari "employee benefit" (asigurari de grup destinate in special companiilor n.r.) si pe segmentul de asigurari privind creditele contractate de la banci. Primele brute subscrise  din asigurarile de tip "employee benefit" au depasit 10 milioane lei (circa 3 milioane euro) in 2007, in urcare cu 42% fata de nivelul din anul anterior, iar pe partea asigurarilor de risc cresterea afisata anul trecut a fost de peste 60%.

Racoveanu a mentionat ca forta de vanzari a companiei a inregistrat o crestere neta de 1.500 de persoane, odata cu incheierea campaniei de aderare pe piata pensiilor obligatorii (pilon II), cand o parte dintre agentii de marketing ai companiei au dorit sa-si continue activitatea si sa vanda polite de asigurare.

"Aproximativ 20% dintre agentii de vanzari ai companiei au plecat din structura la 31 decembrie 2007, cand au fost nevoiti sa se reautorizeze, conform legislatiei Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA). La sfarsitul lunii ianuarie, compania avea circa 5.000 de agenti de vanzari, impreuna cu cei 1.500 de agenti de marketing care vandusera pensii obligatorii pentru Generali – si care au decis sa ramana in structura", a explicat Racoveanu.
NewsIn

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos