Finansbank Romania intentioneaza sa atinga la sfarsitul acestui an o cota de piata de 1,4% in functie de valoarea activelor, comparativ cu 1,2% la finele lunii iunie, a declarat marti presedintele bancii, Tamer Ozatakul, prezent la evenimentul Zilele BIZ. De asemenea, banca vrea sa deschida pana in luna decembrie 38 de unitati, ajungand astfel la o retea teritoriala cu peste 90 de locatii. Cel mai cunoscut produs al bancii- cardul Finansbank este si el in crestere: portofoliului va ajunge la 150.000, fata de 99.500 in luna iunie.
Potrivit lui Ozatakul, numarul de POS-uri va ajunge la 5.000 fata de 3.010 in luna iunie, iar numarul de ATM-uri se va dubla pana la sfarsitul anului, plasandu-se la 80 de unitati.
Tot in planurile de dezvoltare ale bancii este inclusa si deschiderea unei unitati care sa ofere consultanta pentru intreprinderile mici si mijlocii. "IMM-urile din Romania nu au suficiente cunostinte financiare, evita sa solicite credite si utilizeaza in mare masura surse proprii de finantare", a spus Ozatakul. El a aratat ca in Uniunea Europeana exista 52 de IMM-uri la 1.000 de locuitori, in timp ce in Romania raportul este de 14 firme la mia de locuitori.
Finansbank Romania a incheiat anul 2005 cu active totale de 1,25 miliarde de lei (circa 340 milioane de euro), in crestere cu 58%, in lei, fata de 2004, avand o cota de piata de circa 1%.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro