BRD surprinde din nou pe piata cardurilor, lansand primul instrument de plata din Romania, care poate fi personalizat suta la suta de catre client. "O fotografie de familie, imagini din vacanta, locuri, intamplari si persoane dragi, toate pot fi pastrate pe cardul BRD <A la carte>. Numele produsului a fost special ales pentru a simboliza posibilitatea pe care clientul o are de a-si personaliza propriul card asa cum doreste", spun oficialii institutiei de credit. Interesant este faptul ca BRD a ales sa lanseze noul produs intr-o atmosfera emotionanta, cu mult fast, dand posibilitatea jurnalistilor de a crea designul propriilor carduri. „A la carte” beneficiaza de toata gama functionalitatilor specifice unui card. Fotografiile trebuie sa respecte anumite exigente juridice referitoare la drepturile de autor si la proprietatea intelectuala, utilizarea unor marci inregistrate sau a unor imagini cu conotatii religioase, politice, rasiste sau sexuale nefiind permisa. In prima faza, clientul va furniza bancii fotografia preferata salvata pe un suport de stocare, urmand ca in scurt timp BRD sa lanseze un site web dedicat, prin intermediul caruia clientii sa-si poata solicita si personaliza in mod direct cardul. Pana atunci, pe site-ul institutional www.brd.ro, clientii au la dispozitie un simulator pentru a vedea cum vor arata pe card fotografiile lor preferate. Cardul va fi disponibil in agentie in 10 zile lucratoare dupa semnarea cererii de emitere si validarea designului de catre client.
Primul card de acest tip din Europa a fost lansat in 2005 de banca britanica Abbey National. „Totul a pornit de la ideea ca oamenilor le place sa li se ofere ocazia de a alege. Cardul devine astfel, mai mult decat pana acum, o reflectare a personalitatii clientului, care are ocazia de a detine un produs bancar unic si 100% personalizat”, a declarat Philippe Lelarge, Directorul executiv al Departamentului Strategie si Marketing al BRD. „Ramanem in avangarda inovatiei in domeniul produselor monetice si vom continua sa aducem surprize placute pe piata romaneasca de profil, produse care vor facilita platile fara numerar pentru clienti”, a precizat si Elena Oprea, Directorul Directiei Operatiuni Carduri Bancare si Administrare Produse din cadrul BRD.
BRD a lansat in 1995 primul card de credit din Romania – cardul Prima – si a introdus in anul 2000, in premiera pentru piata romaneasca, serviciul de plata a facturilor la ATM. Banca a primit, in anul 2005, premiul pentru cel mai puternic emitent VISA din lume, pentru cele peste 500.000 de carduri emise in 2 luni, in timpul campaniei „Carduri unice in lume”. In cadrul campaniei, BRD a emis carduri bancare ”editie limitata”, cu un design unic, prezentand imagini memorabile ale marilor campioni romani Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi. BRD este liderul pietei de e-commerce, cu un volum procesat de peste 80 milioane euro in anul 2009 si o cota de peste 90% din piata. BRD are peste 2,2 milioane de carduri valide si opereaza o retea de peste 1 450 ATM-uri si 20 000 de POS-uri.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro