credius.ro

Fara nici un leu, de la DOMO

10 aprilie 2007

Promotia desfasurata de compania DOMO se desfasoara sub sloganul " Nici un leu!" Noi am crezut altceva, dar se pare ca... nu tot ce zboara se... intampla! Estima Finance, parte a GE Money Romania, desfasoara in reteaua magazinelor DOMO campania promotionala „Nici un leu”. Pe parcursul acestei promotii, valabila pana pe 20 aprilie 2007, clientii pot achizitiona orice produs comercializat disponibil in magazinele DOMO fara nici un cost, fara dobanda si fara comision (DAE 0). Cumparatorii beneficiaza astfel de o perioada de 3 luni in timpul careia pot alege modalitatea de plata care se potriveste cel mai bine nevoilor lor: plata integrala sau esalonata, intr-un numar de rate egale stabilit tot de ei.  

In situatia in care, in perioada mentionata, clientul opteaza pentru plata  integrala, tot ce ii ramane de facut este sa achite produsul fara nici un alt cost suplimentar.

Daca in schimb doreste sa plateasca in rate, cumparatorul poate achita imprumutul, dupa perioada de 3 luni. Valoarea maxima a creditului este de 20.000 RON, iar perioada de creditare poate atinge  60 luni.
„in conformitate cu identitatea sa de brand, DOMO se pozitioneazã prietenos si accesibil. tine cont de traditie, dar este si inovator, isi respectã clientii si le usureazã deciziile de cumpãrare. Vrem sã incurajãm consumatorul sã cumpere de la noi, unde ii oferim o experientã de cumpãrare unicã. ii oferim o gama de produse vasta si de calitate din care sa aleaga ceea ce i se potriveste mai bine, ii oferim atat preturi bune, cat si cele mai avantajoase conditii financiare, practic ii usuram accesul la produsele de care are nevoie.”, a declarat Gabriela Mandrea, Marketing Manager DOMO.

„Prin lansarea promotiei „Nici un leu” dorim sa venim in sprijinul unui numar cat mai mare de consumatori si sa-i ajutam sa obtina usor produsele dorite. Includerea unei perioade de 3 luni pe parcursul careia clientii pot opta pentru o varianta de plata confera mai multa flexibilitate creditului pe care il oferim in parteneriat cu DOMO”, a declarat Mihaela Burete, Product Manager Estima Finance.
 
Campania „Nici un leu” este deschisa tuturor participantilor persoane fizice cu varsta cuprinsa intre 18 si 69 ani care vor sa achizitioneze produse electronice si electrocasnice si care nu dispun de suma cash necesara cumpararii acestora in preajma sarbatorilor pascale. „La inceputul primaverii si mai ales in perioada Sarbatorilor de Paste cheltuielile sunt mai mari, iar noi dorim sa oferim consumatorilor posibilitatea de a-si cumpara produsele de care au nevoie fara costuri suplimentare, printr-un credit accesibil si avantajos”, a mai adaugat Mihaela Burete, Product Manager Estima Finance.

Estima Finance, parte a GE Money, are in prezent peste 400 de angajati (fata de aproximativ 240 de angajati in august 2005) si isi desfasoara activitatea in doua centre operationale (Bucuresti si Cluj) avand peste 100 de birouri de creditare amplasate la partenerii comerciali.

Compania  a acordat credite unui numar de peste 250.000 de beneficiari, a incheiat parteneriate cu peste 700 de comercianti din domenii precum electrocasnice, mobila, IT, GSM sau amenajari interioare. Produsele de creditare ale societatii sunt oferite in peste 1.300 de magazine inclusiv in 110 magazine DOMO, cel mai important partener al Estima si unul dintre primii trei retaileri de aparatura electrocasnica din Romania.
DOMO este dupa cifra de afaceri al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice, IT si telecom, cu o retea nationalã formatã din 112 magazine ce insumeaza peste 45.000 de metri pãtrati si peste 1050 angajati. DOMO Bulgaria are in prezent 7 magazine, cu o suprafatã totalã de 3500 mp si 100 angajati. Cifra de afaceri realizatã in 2006 este de 122 milioane de Euro in Romania si 3 milioane de Euro in Bulgaria. in ceea ce priveste profitul, acesta a depãsit semnificativ nivelul anului 2005.

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro