Erste isi canalizeaza eforturile pentru batalia de pe piata bancara romaneasca

Erste isi canalizeaza eforturile pentru batalia de pe piata bancara romaneasca

Principalul obiectiv al Erste Bank este integrarea BCR, in conditiile concurentei agresive de pe piata bancara romaneasca, a declarat directorul general al institutiei financiare austriece, Andreas Treichl, intr-un interviu acordat ziarului german Boersen-Zeitung si citat de Mediafax. "Procesul de integrare are loc intr-un mediu foarte competitiv. Concurentii incearca, in mod agresiv, sa-si extinda cotele de

Principalul obiectiv al Erste Bank este integrarea BCR, in conditiile concurentei agresive de pe piata bancara romaneasca, a declarat directorul general al institutiei financiare austriece, Andreas Treichl, intr-un interviu acordat ziarului german Boersen-Zeitung si citat de Mediafax. "Procesul de integrare are loc intr-un mediu foarte competitiv. Concurentii incearca, in mod agresiv, sa-si extinda cotele de piata", afirma Treichl.

Oficialii bancii romanesti au anuntat la sfarsitul lunii trecute  implementarea unui amplu program de integrare si dezvoltare, care are in vedere o repozitionare a bancii pe piata.  Alaturi de obiectivul de a-si consolida pozitia de leader al sistemului bancar romanesc, BCR urmareste sa devina cea mai buna banca din Romania. “Acest proces de transformare are legatura cu mentalitatea, cultura si atitudinea bancii”, explica presedintele BCR, Nicolae Danila, care estima costurile acestui proces la aproximativ 200 milioane de euro.

Programul de integrare si dezvoltare demarat de Erste la BCR include 40 de proiecte, care vizeaza toate segmentele activitatii BCR, de la corporate, retail si managementul riscului, raportari si controlling, inclusiv Basel II pana la zona de operatiuni si IT (care cuprinde intre altele activitatile de reproiectare procese, achizitii si managementul proprietatilor) si alte functii suport (de exemplu resurse umane, marketing si comunicare).

Printre cele mai importante planuri de dezvoltare ale BCR se remarca extinderea retelei teritoriale pana la aproximativ 700 de unitati in 2009, de la aproximativ 480 in prezent, infiintarea a 52 de centre de afaceri dedicate agentilor economici din segmentul IMM, extinderea capacitatii in front-office si a canalelor alternative (ex. centre de contact, self banking sau ATM), optimizarea fortei de munca si a functiilor de back-office si suport. De asemenea, un aspect foarte important este pregatirea intensiva a salariatilor pentru a avea o abordare puternic orientata spre client si spre vanzari.

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos