Duelul greilor: BCR si BRD se lupta in carduri co-branded

Duelul greilor: BCR si BRD se lupta in carduri co-branded

Estimarile din acest an ale specialistilor bancari dau ca sigura cresterea semnificativa a numarului de carduri de credit co-branded. Bancile intaresc previziunile, lansand noi produse. Cei mai activi jucatori: BCR si BRD. – Fiecare banca detine cate trei asemenea produse lansate cu cele mai mari lanturi de supermarket-uri. Clienti exista pentru ca, potrivit unui sondaj realizat

Estimarile din acest an ale specialistilor bancari dau ca sigura cresterea semnificativa a numarului de carduri de credit co-branded. Bancile intaresc previziunile, lansand noi produse. Cei mai activi jucatori: BCR si BRD. –

Fiecare banca detine cate trei asemenea produse lansate cu cele mai mari lanturi de supermarket-uri. Clienti exista pentru ca, potrivit unui sondaj realizat de NO-CASH, din totalul utilizatorilor de carduri de credit, jumatate prefera cardul co-branded.

Despre avantajele emitentilor…

Cardurile co-branded au aparut ca cerinta a pietei, fiind tot mai accesibile si usor de utilizat,si reprezinta in prezent solutia ideala pentru cumparatorii fideli ai unui lant de magazine sau supermarket-uri.

Partenerul bancii emitente are de castigat prin atragerea unor clienti noi si fidelizarea celor vechi. Lucrurile sunt puse intr-o lumina si mai favorabila, daca un asemenea card isi atinge obiectivele prin cresterea considerabila a vanzarilor. Banca castiga, de asemenea, clienti noi pe partea de creditare si astfel toata lumea este multumita.

Ce castiga proprietarul unui card co-branded

Un atu important al cardului co-branded este reprezentat de faptul ca utilizatorul isi poate face cumparaturile din magazinul preferat chiar si atunci cand nu dispune de bani. Sa nu uitam si de bonusurile existente la fiecare tranzactie datorita promotiilor oraganizate de partenerii implicati in emiterea cardului.

Preferinta romanilor este indreptatita si deoarece un card co-branded poate fi folosit si pentru plata facturilor sau retragerea de numerar, daca acel instrument este emis sub sigla MasterCard sau Visa.

Principalii jucatori pe piata cardurilor co-branded sunt BCR si BRD

BCR are ca tinta piata dedicata electronicelor, elecrocasnicelor, computerelor si IT, iar BRD are “obiective” de indeplinit pe cam acelasi palier de piata, folosind insa si lanturile de supermarket-uri unde se gasesc si produse de larg consum (Carrefour).

BCR are trei carduri co-branded cu Altex, Romsoft si Ultra Pro Computers

Cardurile BCR sunt emise sub sigla MasterCard si Visa, putand fi utilizate si la bancomate, in timp ce instrumentele de plata emise de BRD sunt carduri de cumparaturi, fara alte utilizari.

BCR a lansat impreuna cu Altex un card de credit co-branded ce poate fi folosit atat in tara cat si in strainatate, pe o perioada de 5 ani, cu posibilitatea de prelungire automata. Cu acest card clintii pot face cumparaturi in magazinele Altex si Media Galaxy.

Cardul benefiaicaza de o perioada de gratie de 50 de zile iar limita de creditare poate ajunge pana la 5.000 de euro. Cardul are atasate si servicii conexe precum: plata facturilor la ATM, reincarcarea cartelelor de telefon mobil – Connex, etc.

Clientul poate intra in posesia bunurilor dorite in maximum 2 ore, fara sa plateasca nimic, toate comisioanele (deschidere cont card, emitere card, verificare Biroul de Credit, gestiune) fiind retinute din plafonul aprobat.

Apoi a urmat parteneriatul cu Romsoft (Depozitul de Calculatoare), BCR lansand acest nou card co-branded sub sigla Visa. Produsul poate fi folosit pentru achitarea bunurilor achizitionate de clientii partenerului, dar si pentru alte operatiuni precum plata de alte servicii sau retragere de numerar.

Cardul are utilizare in tara si strainatate si detine aceeasi limita de credit (5.000 de euro) si aceeasi perioada – 5 ani ca si cardul BCR – Altex. Perioada de gratie in care se poate returna suma folosita este de 50 de zile.

Saptamana viitoare, BCR va lansa un nou card co-branded in parteneriat cu Ultra Pro Computers sub sigla Visa.

BRD are trei carduri co-branded cu Carrefour, Praktiker si Rombiz

BRD Finance a lansat anul trecut un card pentru cumparaturi valabil doar in hipermarketu-rile Carrefour. Pentru a-l obtine nu trebuia decat sa mergi la punctele de vanzare din cadrul magazinelor unde te prezintai doar cu buletinul si adeverinta de salariu. Scoringul se face pe loc si se comunica limita de credit de care dispui.

In momentul aprobarii cardului de credit, se pot face cumparaturi in limita a maximum 400 RON, chiar daca propriu-zis nu ai cardul, acesta urmand sa-ti fie expediat prin posta in maximum 2 saptamani de la solicitare. Dupa ce primesti cardul ai obligatia de a-l activa telefonic, altfel nu-l poti folosi.

Apoi, BRD Finance a lansat in parteneriat cu Praktiker, un card de credit, un produs de finantare destinat tuturor celor care doresc sa achizitioneze produse si sa beneficieze de oferte speciale, disponibile in magazinele Praktiker.

Limita de credit este de pana la 8.000 RON, cardul permitand utilizatorilor sa cumpere oricand doresc, orice produs din magazinele Praktiker, fara a mai depinde de salariu.

Cardul detine doua modalitati de rambursare: rambursarea integrala a sumei cheltuite, ceea ce presupune o perioada de gratie de pana la 40 de zile, in timpul careia nu se plateste dobanda, sau plata unei sume minime lunare, pe parcursul mai multor luni. Pentru a obtine un card Praktiker trebuie sa faci dovada unui venit minim de 400 RON.

Ultimul parteneriat semnat de BRD Finance este cel cu Rombiz, distribuitor de electronice si electrocasnice. Cardul este destinat tuturor celor care doresc sa achizitioneze produse din magazinele Rombiz si sa beneficieze de reducerile speciale de pret, disponibile numai posesorilor de card.

Cardul BRD Finance – Rombiz poate fi obtinut pe baza actului de identitate si a adeverintei de salariu. Depunerea documentelor se poate face in oricare magazin Rombiz, la birourile de creditare BRD Finance din magazine iar raspunsul va fi furnizat in maximum 10 minute.

Si alte banci mizeaza pe co-branded

Banca Tiriac – Metro, Raiffeisen Bank – Connex, Banca Transilvania – Astral Telecom, Banca Transilvania – Euro 26, Banca Transilvania – Credisson, BRD – ISIC sunt alte carduri co-branded prin care se urmareste fidelizarea dar si satisfacerea cerintelor clientilor tot mai preocupati de cardurile destinate cumparaturilor.

 

Gabriela Dinu

gabriela.dinu@bankingnews.ro

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos