Doar 25.000 de carduri pana la 100.000 pentru Flanco-Cetelem

Doar 25.000 de carduri pana la 100.000 pentru Flanco-Cetelem

Aceasta este una dintre previziunile optimiste ale reprezentantilor Flanco si Cetelem care spera ca pana la finele acestui an sa ajunga la 100.000 de carduri. In cadrul conferintei de presa de astazi, cele doua companii, Flanco si Cetelem IFN SA au lansat in mod oficial un card de credit co-branded. Acest produs, lansat imediat dupa

Aceasta este una dintre previziunile optimiste ale reprezentantilor Flanco si Cetelem care spera ca pana la finele acestui an sa ajunga la 100.000 de carduri. In cadrul conferintei de presa de astazi, cele doua companii, Flanco si Cetelem IFN SA au lansat in mod oficial un card de credit co-branded. Acest produs, lansat imediat dupa inaugurarea cardului Cetelem “Cardulescu”, este destinat pentru inceput clientilor din baza de date ale celor doua companii.

Campania de emitere a acestor carduri a inceput pe parcursul lunii trecute, iar pana in acest moment sunt inregistrate 75.000 de carduri de credite co-branded Flanco-Cetelem. Produsul este oferit clientilor Flanco dupa incheierea unui contract de credit in oricare din reteaua de magazine Flanco. Partea cea mai buna ramane aceea ca nu este necesara prezentarea unor documente suplimentare, care sunt in mod normal solicitate in astfel de situatii. Cardul poate fi utilizat atat pentru a achizitiona produsele Flanco, cat si in retelele de comercianti si ATM-uri din tara sau din strainatate, pentru ca produsul este lansat sub sigla MasterCard.

Directorul general al grupului Flamingo, Jiri Rizek, a declarat ca acest card, Flanco-Cetelem, reprezinta un instrument de piata util pentru clientii Flanco, care au mai contractat in trecut un credit. Cardul combina facilitatile unui credit, cu ofertele promotionale din reteaua de magazine Flanco. In plus, toti posesorii acestui card sunt inscrisi automat la tombola organizata de cei doi parteneri, Flanco si Cetelem, in perioada 22 noiembrie 2006-31 ianuarie 2007, unde pot castiga unul din cele 1.060 de premii, printre care: 2 automobile Renault, 8 televizoare LCD Philips, 50 de sisteme audio JVC si 1.000 de premii a cate 100 de lei.

Denisa Mateescu, General Manager Southeastern Countries, MasterCard Europe a mai declarat ca “Romania este una dintre tarile in care ofertele co-branded si-au demonstrat popularitatea intr-un timp foarte scurt. Produsele pe care le-am lansat in colaborare cu Cetelem si partenerii sai comerciali au prins foarte bine tocmai pentru ca ofereau avantaje concrete si personalizate. Produsul lansat astazi in
colaborare cu Flanco are toate ingredientele unui card de succes – un partener comercial solid, cu extindere nationala si portofoliu atractiv de produse, si un mecanism promotional avantajos si capabil sa diferentieze cardul".

Reprezentantii grupului Flamingo au mai anuntat in cadrul conferintei de presa faptul ca la inceputul anului 2007 va mai fi lansat un card similar si pentru clientii retelei de magazine Flamingo.

Ana Zidarescu
ana.zidarescu@bankingnews.ro

www.dinucornel.ro                    www.banipentrucase.ro

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos