Dinamo – Steaua se joaca si in sistemul bancar

Dinamo – Steaua se joaca si in sistemul bancar

Eternul derby al fotbalului romanesc Dinamo – Steaua devine si o confruntare intre doua dintre cele mai mari banci autohtone: BRD si Raiffeisen Bank, care si-au asociat imaginea cu cele doua echipe si au lansat cate un card bancar pentru suporteri. Cu cardul personalizat de la BRD intri direct pe stadionul din Stefan cel Mare

Eternul derby al fotbalului romanesc Dinamo – Steaua devine si o confruntare intre doua dintre cele mai mari banci autohtone: BRD si Raiffeisen Bank, care si-au asociat imaginea cu cele doua echipe si au lansat cate un card bancar pentru suporteri.

Cu cardul personalizat de la BRD intri direct pe stadionul din Stefan cel Mare

BRD-Groupe Société Générale si clubul de fotbal Dinamo Bucuresti le ofera fanilor echipei bucurestene posibilitatea de a-si personaliza cardurile bancare cu fotografii ale jucatorilor preferati sau cu imagini din viata echipei favorite, prin intermediul unui nou mijloc de plata – cardul MultiCard Suporter, emis sub insemnele MasterCard.

Noul card permite atat personalizarea, cat si accesul pe stadion direct cu cardul, datorita integrarii tehnologiei contactless. Aceste evolutii se adauga functionalitatilor unui card contactless, dar si celor binecunoscute ale unui bancar standard (plati la comercianti sau plati de facturi la bancomat, retragere de numerar). Cip-ul cardului poate gestiona cu usurinta fie un abonament la meciurile echipei Dinamo, fie un portofel electronic ce poate contine un bilet de acces pe stadion.

Initiativa este o premiera in domeniul marketingului bancar si sportiv, BRD-Groupe Société Générale si Dinamo incheind primul parteneriat de acest tip din Romania

„Legatura noastra cu sportul este traditionala. Pretuim sportul romanesc, valorile sale si pe cei mai mari campioni ai sai. Lansand MultiCard Suporter, dovedim ca noile tehnologii „cip” si „contactless” pot avea aplicatii dintre cele mai diverse, transformand cardul bancar intr-un element de identificare cu echipa favorita. Fireste, am tinut cont de faptul ca sportul in general – si fotbalul in special – aduce emotii si bucurii in viata fiecaruia dintre noi”, a spus Gheorghe Marinel, Secretarul General al BRD-Groupe Société Générale.
 
 „Fiecare club isi doreste sa isi aduca suporterii cat mai aproape. Acest proiect este o facilitate in plus pentru ei si ne apropie mai mult de ceea ce inseamna relatia club-suporteri intr-un fotbal civilizat. Urmeaza sa dezvoltam si alte facilitati adiacente acestui card, cum ar fi un program de reduceri de care sa beneficieze posesorii lui”, a declarat Nicolae Badea, Presedintele FC Dinamo.

„Inovatia s-a dovedit o carte castigatoare, chiar si in perioada de criza”, spune Denisa Mateescu, General Manager pentru Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. „Ne bucuram ca dupa rezultatele bune ale Instant Pay, primul proiect national contactless, dezvoltat de BRD si bazat pe MasterCard PayPass, platile rapide se extind pe stadion. Datorita traficului mare si cerintei de tranzactionare rapida, specifice stadioanelor, suntem siguri ca exista premise de succes pentru programul BRD MultiCard Suporter.”

„Speram ca un numar cat mai mare de suporteri ai clubului Dinamo sa se bucure de confortul platilor rapide, contactless, la stadion sau in oricare punct de acceptare din tara sau din toata lumea”, a declarat la randul sau Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe.  „Suntem si noi suporteri si vrem ca atunci cand microbistii decid sa vada un meci pe stadion, sa isi petreaca cel mai mult timp in tribune, nu asteptand la coada.”

Cardul co-brand Raiffeisen Bank – FC Steaua este disponibil in agentiile Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank si FC Steaua lanseaza un card de debit cu reduceri importante pentru toti suporterii clubului sportiv, primul pas al unui parteneriat termen lung intre club si banca. Raiffeisen Bank doneaza 0,5% din valoarea tranzactiilor facute de suporteri la comercianti catre Centrul de Copii si Juniori al Clubului Steaua.

Cardul este disponibil de astazi in toate agentiile Raiffeisen Bank din tara. Pentru a intra in posesia lui, suporterii Steaua trebuie sa vina intr-o agentie a bancii cu cartea de identitate si sa completeze o cerere. Dupa cel mult doua zile isi vor putea lua cardul din aceeasi agentie.

Cardul co-brand Raiffeisen Bank –FC Steaua ofera o reducere de 10% la toate biletele si abonamentele pentru meciurile de fotbal ale echipei Steaua, precum si la produsele de catering achizitionate in timpul meciurilor de fotbal, in interiorul stadionului. Posesorii cardului beneficiaza de o reducere de 50% la turul stadionului si al muzeului, daca platesc biletele cu cardul, si de o reducere de 10% la toate produsele achizitionate din magazinele Steaua.

In plus, Raiffeisen Bank doneaza 0,5% din valoarea tranzactiilor facute de utilizatorii cardului la comercianti catre Centrul de Copii si Juniori din clubul FC Steaua. Raiffeisen Bank va dona aceluiasi Centru si jumatate din taxa anuala de administrare a cardului.

“Raiffeisen Bank doreste sa sustina sportul si de aceea am creat un card care ofera atat reduceri pentru suporteri, cat si conditii mai bune de antrenament pentru tineri si juniori”, a spus Radu Topliceanu, Director Executiv Aria Clienti Persoane Fizice, Raiffeisen Bank.

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos