Primele noua luni ale anului 2011 au reprezentat pentru BRD Finance o consolidare a pozitiei pe piata creditelor auto, prin cresterea volumului finantarilor cu circa 45% comparativ cu perioada similara din 2010, desi, per ansamblu, vanzarile de autoturisme noi in piata s-au contractat cu 11,4% fata de 2010 (conform Raportului APIA din luna septembrie a anului 2011).
«Creditele auto reprezinta una dintre axele principale de actiune ale BRD Finance in 2011 si vor continua sa fie si in 2012, atentia si resursele noastre fiind concentrate catre oferirea de produse inovative si servicii financiare cu valoare adaugata partenerilor de afaceri si clientilor finali », a declarat domnul Bernard Histe, Directorul General al BRD Finance.
Ce masini au cumparat romanii
In cadrul strategiei comerciale privind promovarea de produse co-branded, adaptate perfect nevoilor de finantare auto ale clientilor anumitor marci, mentionam parteneriatul cu grupul RCI. Colaborarea stransa cu acesta se realizeaza pe doua linii de activitate: cea a produselor de finantare auto (Dacia Finance, Renault Finance si Nissan Finance), precum si cea reprezentata de cardurile de credit (Renault si Dacia MasterCard numarandu-se printre primele carduri co-branded din sectorul auto, de tip“3 in 1” : Avantaj, Fidelitate, Credit). De asemenea, in contextul parteneriatului cu Chevrolet Romania si Hyundai Auto Romania, BRD Finance a pus la dispozitia persoanelor fizice si persoanelor fizice autorizate oferte financiare personalizate.
Reteta?
Planurile implementate de BRD Finance sunt reprezentate de furnizarea de solutii de finantare cu valoare adaugata precum: tichete REMAT suplimentare, plinuri de carburant si anvelope de iarna cadou sau includerea costului asigurarii CASCO in rata lunara. Transparenta la nivel de costuri si perioada extinsa (pana la 10 ani), precum si pozitionarea corecta in piata de profil se numara printre atuurile principale ale ofertelor BRD Finance. In plus, solutiile de finantare auto sunt preferate pentru calitatea de « one-stop-shop». Odata ales autoturismul, potentialii cumparatori primesc si oferta potrivita de finantare direct in showroom. Intregul proces de creditare (aprobare, semnare contract de credit si finantare) se realizeaza pe loc, clientii nefiind nevoiti sa faca mai multe drumuri pentru realizarea formalitatilor de credit si putand pleca acasa cu masina dorita, imediat dupa semnarea contractului.
Pentru finele acestui an, se estimeaza o crestere a numarului de credite de consum auto, stimulata, in principal, de prelungirea Programului Rabla pana la 23 decembrie 2011.
«Rezultatele inregistrate in primele trei trimestre ale anului, precum si estimarile pentru ultimul trimestru confirma ca strategia comerciala stabilita pentru activitatea de finantare auto, in acest an, intr-un context dificil de piata, va conduce la realizarea obiectivelor setate de companie», a declarat domnul Christophe Laurent, Director General Adjunct al companiei.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro