Creste oferta politelor de asigurari de sanatate

Creste oferta politelor de asigurari de sanatate

In Romania, piata asigurarilor de sanatate este foarte putin dezvoltata, insa in ultimul timp asigurarile de sanatate au inceput sa fie din ce in ce mai cautate de romani, plasandu-se in topul beneficiilor salariale dorite de acestia. Pe acest segment de piata, unde activeaza companii precum Interamerican, Aviva, AIG Life sau Allianz-Tiriac, si-a lansat recent

In Romania, piata asigurarilor de sanatate este foarte putin dezvoltata, insa in ultimul timp asigurarile de sanatate au inceput sa fie din ce in ce mai cautate de romani, plasandu-se in topul beneficiilor salariale dorite de acestia. Pe acest segment de piata, unde activeaza companii precum Interamerican, Aviva, AIG Life sau Allianz-Tiriac, si-a lansat recent activitatea un nou jucator: compania germana Signal Iduna. Asiguratorul vrea sa obtina o cota de piata de 20-25% pana in 2012 si sa devina lider pe segmentul asigurarilor de sanatate, oferind un concept integrat de ingrijire, prin accesul la servicii medicale private. 

”Pentru a demara activitatea in Romania, Signal Iduna a investit 7 milioane euro, ceea ce reprezinta capitalul social al companiei, urmand ca pana in 2010 sa se ajunga la un capital social de 20 milioane euro. Obiectivul nostru este sa devenim lideri de piata in urmatorii 4 ani, concentrandu-ne pe o afacere pe termen lung. Ne dorim ca ratele de crestere sa fie constante de 30% pe an. Chiar daca in primii doi ani nu vom inregistra un boom, in urmatoarea perioada ne vom revansa datorita produselor competitive pe care le oferim clientilor”, a declarat CEO si presedinte al board-ului local al germanilor de la Signal Iduna, Sinziana Maioreanu.

Domnia sa a precizat ca, publicul tinta al companiei este reprezentat in principal de clienti individuali cu venituri medii si ridicate, precum si angajatorii care isi doresc sa atraga, sa retina si sa motiveze specialisti calificati prin pachete salariale atractive. Compania ofera pachete de asigurari de sanatate, viata si accident, atat simple cat si complexe, beneficiarii avand posibilitatea sa aiba acces nelimitat la serviciile medicale, indiferent de pachetul ales. “Avem capacitatea de a crea orice produs, de la cel mai simplu, la cel mai complex, inclusiv 100% personalizate la cererea companiilor. Costul acestor produse se poate situa in mediu intre 50 lei si 100 de euro. Clientii tinta sunt reprezintati de persoanele cu varsta cuprinsa intre 25-30 de ani, care au un venit lunar de aproximativ 500 de euro”, a mai mentionat Maioreanu, precizand ca produsele vor fi vandute prin intermediul retelei proprii si a brokerilor.

Signal Iduna ofera clientilor sai facilitati de asistenta medicala atat in tara cat si in strainatate, in baza parteneriatelor incheiate cu institutii medicale de prestigiu. Compania a incheiat deja parteneriate cu peste 30 de retele de clinici private, cum ar fi Medsana, Gral, Sanador, Academica Medical Senter si acopera mai mult de jumatate din tara. “Prin reteaua Signal Mediqua Net vom oferi servicii de spitalizare in spitalele private din Romania sau in rezervele private din spitale publice bine cotate, cum ar fi spitalul Universitar de Urgenta Elias, iar in viitorul apropiat, in retelele partenere din afara Romaniei in Germania si Ungaria”, a mai mentionat Maioreanu. 

Potrivit unor studii specializate realizate de compania Mednet, in 2008 mai mult de 40% din populatie a apelat la consultatii medicale in clinici private, platind pentru acestea cu 73% mai mult fata de 2007. Anul trecut valoarea primelor de asigurare de senatate era de aproximativ 8 milioane de euro. Presedintele Signal Iduna estimeaza ca piata asigurarilor de sanatate va creste cu 20-30% annual, pana in 2012, iar intreaga piata a serviciilor de sanatate private va ajunge la 2 miliarde de euro, in conditiile in care nu se va face nimic in domeniul fiscalitatii. ”In prezent doar angajatorii au deductibilitati fiscale la asigurarile de sanatate in valoare de 250 de euro, in timp ce angajatii nu dispund de astfel de facilitati. Pentru a vedea cresteri de 50% pe acest segment, ar fi necesar ca rata deductibilitatii fiscale pentru angajatori sa fie majorata pana la 500 de euro, iar pentru angajati sa se situeze in limita a 250-300 de euro”, a mai spus Maioreanu.Ea a precizat ca societatile care activeaza in acest domeniu vor sa initieze discutii cu autoritatile si partenerii politici, pentru a facilita dezvoltarea sistemului de asigurare de sanatate.

Compania are in Romnaia 60 de angajati si 5 unitati teritoriale in tara, in Bucuresti, Constanta, Cluj, Timisoara si Brasov. Grupul Signal Iduna este unul dintre cei mai mari jucatori pe piata asigurarilor din Germania si a fost creat cu 100 de ani in urma, prin fuziunea grupurilor de asigurari Signal si Iduna Nova. Businessul de baza sunt asigurarile, insa grupul mai detine in Germania o companie de administrare a investitiilor si o banca. Signal Iduna este prezent si in Ungaria, Polonia si Elvetia, avand un numar de aproximativ 12.000 de angajati. Primele brute subscrise de grup din activitatea de asigurari au fost anul trecut de peste 4,5 miliarde de euro.

Ludmila Cucia 

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos