credius.ro

Clubul Intreprinzatorului Roman vine cu discounturi si promotii

20 mai 2008

Clubul Intreprinzatorului Roman lanseaza in luna iunie un program de “networking”, in cadrul  caruia membrii clubului pot primi carduri (nebancare) de membru BT Club. Cardul va fi oferit doar la solicitarea membrilor, posesorii lui avand posibilitatea  de a beneficia de reduceri, acorde sub forma de discount sau alte oferte promotionale, precum si de alte avantaje de la partenerii inscrisi in program. In prezent, Clubul are peste 9200 de membri, in intreagara tara, iar pana la sfarsitul acestui an reprezentantii clubului estimeaza ca numarul acestora va creste pana la 15.000 membri. 

“Acesta este cel mai important proiect derulat de Clubul Intreprinzatorului Roman in anul 2008. Vom sprijini si incuraja crearea unei retele puternice intre membrii Clubului, cu avantaje pentru toate partile implicate. Prin programul de Networking, Clubul isi propune sa incheie parteneriate cu firme, companii care pot sa ofere disconturi si alte beneficii cu valoare adaugata membrilor sai, sa  incurajeze parteneriatele intre membrii sai, pentru construirea unei retele puternice. Speram ca interesul pentru acest  program va fi destul de ridicat si numarul membrilor va creste”, a declarat secretarul general al  Clubului, Ioana Seiche. Ea a mai mentionat ca lista partenerilor si beneficiile oferite de acestia va fi publicata pe site-ul Clubului, va fi actualizata in permanenta, iar membrii Clubului vor fi informati periodic (prin intermediul newsletterului lunar) privind oportunitatile de care pot beneficia prin utilizarea cardului.

Pe langa programele de  “networking”, Clubul Intreprinzatorului Roman ofera membrilor sai servicii gratuite de consultanta financiar-bancara, conferinte si cursuri pe teme de interes, care raspund cerintelor actuale ale intreprinzatorilor, precum si informatii, consultanta si seminarii pe tema fondurilor structurale. Programele de training sunt subventionate total sau partial de catre Club, toti membrii avand posibilitatea de a se bucura de aceste avantaje. In prezent exista 26 de teme de training,  precum: managementul strategic, managementul resurselor umane,  management financiar, operatiuni de trezorerie la tranzactii de comert exterior,  finantare prin credite bancare, vanzari la scriere de proiecte etc. Lista tuturor evenimentelor este disponibila pe pagina de internet a Clubului.

“In anul 2008 ne-am propus organizarea unui numar de aproximativ 15 evenimente pe luna, in medie, de care va beneficia un numar estimat de peste 7000 de membri. Anul trecut au fost organizate sub egida clubului peste 150 de evenimente,  in nu mai putin de 55 de orase din intreaga tara. Fiecare eveniment s-a bucurat de o participare de aproximativ 35-40 de persoane, iar numarul celor care au gasit interesante si utile aceste evenimente a fost de aproximativ 6.500 peroane. De la infiintarea sa, Clubul a organizat peste 280 de evenimente in mai bine de 70 de orase din tara, cu peste 9000 de beneficiari”, a mai mentionat Seiche.

Clubul Intreprinzatorului Roman a fost infiintat in septembrie 2006, reprezentand cel de-al 7-lea produs al Bancii Transilvania, din seria de produse destinate IMM-urilor. Cubul se adreseaza tuturor  membrilor comunitatii antreprenoriale, in special clientilor Bancii Transilvania. Inscrierile in club se pot face in toate unitatile Bancii Transilvania din intreaga tara, sau se pot realiza, gratuit, prin intermediul site-ului www.btclub.ro. Poate avea calitatea de membru orice persoana juridica romana sau straina cu sediul in Romania, care si-a exprimat, in prealabil, acordul privind statutul Clubului. Calitatea de membru al Clubului nu implica achitarea vreunei taxe sau cotizatii.

Ludmila Cucia  

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2023 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro