Clubul intreprinzatorului roman cu sau fara abonament bancar

Clubul intreprinzatorului roman cu sau fara abonament bancar

Gasca nebuna (nu cea din Regie, ca doar nu vorbim de fotbal!) a mai "produs" o idee nastrusnica: Clubul Intreprinzatorului Roman. Banca Transilvania nu a uitat ca au mai trecut trei luni si, conform angajamentului, a venit randul celui de-al saptelea produs destinat micilor intreprinzatori, fapt pentru care s-a prezentat la Bucuresti pentru a ne

Gasca nebuna (nu cea din Regie, ca doar nu vorbim de fotbal!) a mai "produs" o idee nastrusnica: Clubul Intreprinzatorului Roman. Banca Transilvania nu a uitat ca au mai trecut trei luni si, conform angajamentului, a venit randul celui de-al saptelea produs destinat micilor intreprinzatori, fapt pentru care s-a prezentat la Bucuresti pentru a ne face cunoscuta noua inventie. Chiar daca Trenul IMM a ajuns in aceasta gara cu intarziere … (cica Francofonia, bat-o vina!), asteptarea pare sa fi meritat. Deoarece, trebuie sa recunosc, Banca Transilvania continua sa ma uimeasca.

Dribleaza frumos, paseaza elegant, centreaza exact, face presing… per total lasa impresia unei echipe unite si inchegate. Nu va speriati, n-am actiuni la Banca Transilvania… fraza asta am copiat-o pur si simplu din Gazeta Sporturilor. Pentru ca-mi place si pentru ca, pastrand proportiile, se imbina foarte bine in acest articol, cu si despre Clubul Intreprinzatorului Roman, fondat de o banca, care vrea sa devina "Banca nr. 1 pentru IMM-uri".

Am fost tentat, imediat cum am auzit despre acest al saptelea produs BT, sa spun ca a fost conceput asa de umplutura. Ca sa nu se zica ca Banca Transilvania nu s-a tinut de cuvant. Networking-uri, trainning-uri, consultanta, fite, englezisme si vorbe goale… cam asa esti tentat sa crezi in primul moment cand auzi ca cel de-al saptelea produs BT destinat IMM-urilor este Clubul Intreprinzatorului Roman. Insa explicatia directorului general Robert Rekkers: "Majoritatea clientilor IMM, aproximativ 100.000 la aceasta ora, ne-au spus ca in afara de bani au nevoie de consultanta, de sfaturi, de indrumare", m-a convins imediat ca ideea infiintarii unui club al intreprinzatorilor nu e tocmai rea. Mai ales cand afli ca orice om de afaceri, client BT sau nu (n.r. – cu sau fara abonament bancar!), poate deveni gratuit membru. Si, pe deasupra, in calitate de membru, poate participa, de asemenea gratuit, la sesiunile de training, conferintele si evenimentele sustinute de specialisti in consultanta financiar-bancara. As mai fi vrut sa scriu cate ceva despre aceasta noua idee, insa am facut "greseala" de a vizita site-ul clubului si rasfoind paginile virtuale ale portalului am ajuns la concluzia ca nu pot explica mai bine ceea ce-si propune a fi noul concept al Bancii Transilvania. Asa ca, daca sunteti curiosi, vizitati www.btclub.ro.

Cornel Dinu
cornel.dinu@bankingnews.ro

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos