ING Bank a inceput o campanie de colectare si actualizare a adreselor de e-mail ale clientilor pentru a oferi acestora o mai buna informare in viitor. Actiunea este in acord cu prevederile Directivei Europene privind serviciile de plata, ce urmeaza sa fie implementata in toate statele membre ale Uniunii Europene incepand cu 1 noiembrie 2009. Acest act normativ reglementeaza, intre altele, obligatia tuturor bancilor de-a pune la dispozitia clientilor informatii despre efectuarea platilor si termenele maxime de decontare. Informarea corecta si permanenta este in beneficiul clientului care poate, in acest fel, sa isi gestioneze mai bine situatia financiara si sa ia cele mai potrivite decizii. Colaborarea unui client cu banca este bazata pe incredere, iar cunoasterea modificarilor sau noutatilor care privesc serviciile si produsele bancii va intari aceasta relatie si va ajuta la consolidarea unui parteneriat benefic pentru ambele parti.
“Daca clientul prefera sa primeasca noutatile pe e-mail, dar nu are adresa in baza de date a bancii sau adresa este gresita, relatia lui cu banca are de suferit – fie ca este vorba despre necunoasterea unor modificari care tin de produsele si serviciile achizitionate sau de ofertele speciale care sunt in avantajul lui”, declara Ionela Banu, Director Relatii cu Clientii ING Retail Banking.
In campania initiata de ING, clientii bancii isi pot trimite adresa de e-mail:
· prin raspuns la SMS-ul primit de la banca
· accesand meniul Setari – Date Personale prin serviciul de internet banking ING Home’Bank
· apeland ING My’Line sau folosind receptorul negru din orice ING Office
· inregistrand adresa de e-mail direct in office-ul de care apartin
Cei care trimit adresa personala de e-mail au sansa sa castige suma de 3000 euro.
“ING a oferit intotdeauna clientilor sai informatii clare si transparente despre produsele si serviciile bancii. inainte de aplicarea Directivei Europene am vrut sa aflam care este canalul preferat de ei pentru primirea informarilor legale sau comerciale. In urma unui studiu Nielsen, efectuat in aprilie 2009, am aflat ca cei mai multi dintre ei doresc sa fie informati prin e-mail si din aceasta cauza am inceput prezenta campanie de actualizare a adreselor clientilor nostri”, declara Cristina Micu, Director Marketing si Comunicare ING Retail Banking.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro