Citibank a lansat un nou card de credit

Citibank a lansat un nou card de credit

Citibank a efectuat o cercetare de piata aprofundata pentru a afla care sunt asteptarile clientilor de la un card de credit pentru a realiza un produs care sa corespunda nevoilor consumatorilor. Astfel, noul instrument de plata lansat de Citibank, Value Card, ofera clientilor posibilitatea de a efectua plati mai avantajoase si de a primi lunar

Citibank a efectuat o cercetare de piata aprofundata pentru a afla care sunt asteptarile clientilor de la un card de credit pentru a realiza un produs care sa corespunda nevoilor consumatorilor. Astfel, noul instrument de plata lansat de Citibank, Value Card, ofera clientilor posibilitatea de a efectua plati mai avantajoase si de a primi lunar bani inapoi pentru cumparaturile zilnice. Practic, Citi Value Card restituie clientilor 5% din banii cheltuiti la cumparaturile zilnice precum alimente, combustibil, imbracaminte si incaltaminte, mese la restaurant sau bilete la cinema, in primele 90 de zile de la emiterea cardului. Dupa aceasta perioada, clientii vor primi 2% la cumparaturile din categoriile mentionate, neconditionat de o suma minima cheltuita sau de numarul de tranzactii efectuate, suma maxima pe care o poate primi inapoi lunar clientul fiind de 300 de lei (brut). Suma reprezentand recompensa este creditata in contul aferent cardului de credit si este evidentiata in extrasul de cont lunar. Detinatorii de card beneficiaza de reduceri suplimentare de pana la 20% la toate produsele si serviciile achizitionate de la 100 de firme renumite in peste 700 de locatii de pe intreg teritoriul tarii, incluse in reteaua CitiPartner, dar si de oportunitatea de a vizita gratuit cele mai importante 17 muzee din Romania, impreuna cu doi prieteni sau membri ai familiei. Garantia extinsa cu un an pentru produsele electronice achizitionate cu Citi Value Card este o alta caracteristica atractiva a acestui produs.

„Unul dintre obiectivele noastre principale este acela de a adauga valoare banilor clientilor nostri prin transformarea cardului de credit intr-o modalitate inteligenta de plata pentru orice produs”, a declarat Kumar Ramachandran, Director Divizie Persoane Fizice pentru Citibank Romania si Cehia. „Citi Value Card recompenseaza clientii prin intermediul unor caracteristici inovatoare si convenabile,   printr-o abordare relevanta pentru acestia”, a adaugat acesta. „Acesta este un pachet unic de beneficii pe piata din Romania, care a fost alcatuit in urma unor cercetari de piata aprofundate si care permite clientilor sa se bucure de multiple avantaje. Combinatia dintre recompensele pentru cumparaturi frecvente, multiplele reduceri prin reteaua  de parteneri si garantia extinsa vor transforma Citi Value Card intr-un instrument de plata apreciat de catre clienti”, a declarat Adrian Vlase, Director Departament Carduri la Citibank Romania.

In plus fata de avantajele mentionate, clientii beneficiaza de servicii precum alerte prin SMS sau e-mail privind fiecare plata efectuata, posibilitatea achitarii facturilor de utilitati prin telefon, modalitati flexibile de rambursare si linia de asistenta CitiPhone, disponibila 24 de ore din 24. Clientii se pot bucura de aceste beneficii impreuna cu familia, avand posibilitatea de a solicita pana la 6 carduri suplimentare gratuite. Conditiile de eligibilitate au in vedere un salariu de minimum 1.000 lei si varsta minima de 25 de ani. Dobanda pentru credit acordat pe card este de 25,99% pentru platile efectuate la comercianti si de 28,99% pentru retragerea de numerar.

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos