Cinci banci se alatura parteneriatului dintre RBS si Vodafone pentru plata facturilor de telefonie mobila

Cinci banci se alatura parteneriatului dintre RBS si Vodafone pentru plata facturilor de telefonie mobila

RBS şi Vodafone anunţă extinderea parteneriatului prin care oferă serviciul de debit direct interbancar pentru plata facturilor de telefonie mobilă. Astfel, după anunţarea primului acord cu Millennium Bank la începutul anului trecut, pe durata lui 2011, RBS România a încheiat parteneriate similare cu alte patru bănci. În acest interval, serviciul a devenit disponibil şi pentru

RBS şi Vodafone anunţă extinderea parteneriatului prin care oferă serviciul de debit direct interbancar pentru plata facturilor de telefonie mobilă. Astfel, după anunţarea primului acord cu Millennium Bank la începutul anului trecut, pe durata lui 2011, RBS România a încheiat parteneriate similare cu alte patru bănci. În acest interval, serviciul a devenit disponibil şi pentru clienţii Vodafone care au conturi curente deschise la băncile Intesa Sanpaolo, OTP Bank, Leumi Bank România şi Alpha Bank.

Clienţii Vodafone pot activa noul serviciu de debit direct interbancar prin semnarea unui mandat care confera băncii la care au contul curent deschis autorizaţia de a transfera contravaloarea facturii lunare din contul personal în contul Vodafone deschis la RBS România. Serviciul nu presupune niciun cost suplimentar pentru clienţii Vodafone. Odată activat serviciul, plata facturii Vodafone va fi efectuată lunar, fără a mai fi nevoie de instrucţiuni suplimentare din partea clientului.

„RBS România este un promotor al plăţilor electronice în general şi ale celor prin debit direct în special. Semnarea celor patru noi parteneriate cu Intesa Sanpaolo, Leumi Bank România, OTP Bank şi Alpha Bank reprezintă o continuare a proiectului prin care încurajăm plăţile prin debit direct interbancar pe piaţa românească”, a declarat Mircea Spinei, Director Tranzacţii Bancare, RBS România.

Debitul direct este o modalitate eficientă şi extrem de practică pentru utilizatori, care nu mai sunt astfel nevoiţi să se deplaseze la bancă sau la casierie pentru plata facturii. Pe lângă timpul câştigat, clienţii au în plus certitudinea plăţii lunare a facturii din disponibilul existent în conturile acestora, evitându-se astfel întârzierile de plată şi eventualele penalizări.

dowmedia0121
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Latest Posts

Top Authors

www.Topautopiese.ro

Most Commented

Featured Videos